کدخبر :286003 پرینت
17 مهر 1402 - 09:15

رگولاتوری: های وب موظف است که در اسرع وقت مشکل شبکه مشترکان خود را رفع کند

در پی بروز اختلال در سرویس‌های های وب و پارس‌آنلاین، رگولاتوری طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انتظار می‌رود اپراتور های وب و پارس آنلاین در راستای پاسخگوی شفاف و سریع به کاربران خود، ضمن اعلام مراحل پیگیری رفع اختلال به کاربران، نسبت به رفع هرچه سریعتر مشکل اقدام کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، به دنبال بروز اختلال در سرویس‌های های وب و پارس‌آنلاین، رگولاتوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: براساس شکایت‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و بررسی داده‌های شبکه زیرساخت، مشترکان اپراتور های وب و پارس‌آنلاین از حدود ساعت ۱۴ روز گذشته (16 مهر ماه) به شبکه ارتباطی دسترسی ندارند به دنبال این اتفاق رگولاتوری ضمن صدور اطلاعیه ای از این اپراتور خواست که هرچه سریعتر نسبت به رفع اختلال اقدام کند.

بررسی تیم‌های فنی رگولاتوری و شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۵ نشان می‌دهد که دسترسی کاربران اپراتورهای های وب و پارس آنلاین از ساعت ۱۴ روز گذشته (16 مهر ماه) به شبکه مقدور نیست.

تیم‌های تخصصی از همان دقایق اولیه بروز این اختلال جهت یافتن محل قطعی فیبر مشغول به کار شدند و پس از بررسی‌های لازم همچنین اخذ آزمایشات فنی در نقاط ابتدایی و انتهایی مسیر نهایتا قطعی در سمت مرکز اصلی اپراتور تشخیص داده شد.

بعد از شناسایی محل قطعی براساس پیگیری‌های انجام شده، مراحل رفع مشکل توسط تیم های تخصصی اکنون در جریان است.

انتظار می‌رود اپراتور های وب و پارس آنلاین در راستای پاسخگوی شفاف و سریع به کاربران خود، ضمن اعلام مراحل پیگیری رفع اختلال به کاربران، نسبت به رفع هرچه سریعتر مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.