کدخبر :285936 پرینت
15 مهر 1402 - 13:46

تمام آنچه در مورد لایسنس 3CX باید بدانید (بهترین سیستم تلفنی) / لایسنس 3CX چیست؟

لایسنس 3CX یک کد 16 کاراکتری متشکل از حروف و اعداد است که از 4 قسمت تشکیل شده است. دقیقا مثل کد زیر: LXO8-PKYA-59UV-6WP4

متن خبر

گزارش آگهی/ لایسنس 3CX برای فعال سازی سیستم تلفنی 3CX یک پیش نیاز اساسی محسوب می شود. بدون لایسنس 3CX استفاده از سیستم تلفنی 3CX غیر ممکن است و حتما یا باید یک نسخه لایسنس رایگان 3CX داشته باشید و یا یکی از لایسنس های Pro یا Enterprise سیستم تلفنی 3CX را تهیه کنید.

نحوه تهیه لایسنس رایگان 3CX

برای تهیه لایسنس رایگان 3CX می توانید به صفحه  آپارات آوای نوید یام مراجعه کنید و در یک ویدیو کوتاه 3 دقیقه ای نحوه دریافت رایگان لایسنس 3CX را مشاهده کنید. (https://www.aparat.com/v/1i2ue) همچنین می توانید با مراجعه به این لینک (https://www.3cx.com/signup/) و استفاده از یک آدرس ایمیل به سادگی در کمتر از 5 دقیقه یک لایسنس 3CX به رایگان دریافت کنید.

ظرفیت و مدت زمان فعالیت لایسنس رایگان 3CX ؟

نسخه رایگان لایسنس 3CX به مدت 2 ماه بر روی سرور شما فعال خواهد ماند و نسخه ای که بر روی آن فعال خواهد بود ، نسخه Pro از لایسنس های سیستم تلفنی 3CX خواهد بود.

نسخه Pro لایسنس 3CX شامل تمام قابلیت های سیستم تلفنی 3CX است و هیچ قابلیتی در آن غایب نیست. تنها تفاوت آن با نسخه Enterprise عدم وجود High Availability و کمتر بودن ظرفیت برخی قابلیت های جانبی سیستم تلفنی می باشد.

ظرفیت لایسنس رایگان 3CX برابر با 4 تماس همزمان است. اما در صورت نیاز می توانید پس از فعال سازی نسخه رایگان لایسنس 3CX با نماینده 3CX در ایران تماس حاصل نمایید و درخواست ظرفیت های بالاتر برای انجام تست های مختلف در طی 2 ماه دوره لایسنس رایگان را داشته باشید.

شرکت آوای نوید یام اولین و تنها نماینده 3CX با گرید طلایی (Gold) در ایران بوده و آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

لایسنس 3CX را در چه بازه های زمانی می توان تهیه کرد؟

[node:title]

لایسنس 3CX فقط در بازه سالانه به فروش می رسد. البته این به این معنی نیست که امکان خرید لایسنس برای بازه بیشتر از یک سال وجود ندارد. شما می توانید لایسنس 3CX را در بازه های بیشتر مانند 2 ساله ، 3 ساله یا 5 ساله خریداری نمایید که شامل تخفیفاتی نیز خواهد شد.

چگونه می توان لایسنس 3CX را مدیریت کرد؟

برای مدیریت لایسنس 3CX می توانید به آدرس portal.3cx.com مراجعه کنید و با اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام برای دریافت لایسنس 3CX ثبت نموده اید وارد پرتال مدیریت لایسنس 3CX شوید.

در صورتی که این اطلاعات را به یاد نمی آورید یا آن ها را از دست داده اید ، می توانید به مراجعه به پنل مدیریت سرور 3CX و قسمت Dashboard ، از قسمت Information با انتخاب گزینه License اطلاعات لایسنس خود را مشاهده نموده و با وارد کردن آدرس ایمیل مربوط به لایسنس 3CX خود در Portal.3cx.com و انتخاب گزینه Forgot Password اطلاعات ورود به پنل مدیریت لایسنس 3CX را بازیابی کنید.

آیا لایسنس 3CX قابل تمدید است؟

بله تمام لایسنس های 3CX حتی لایسنس رایگان 3CX نیز قابل تمدید هستند و هر زمان اراده کنید می توانید لایسنس 3CX را به مدت دلخواه با ضریب سالانه تمدید نمایید.

آیا می توان لایسنس 3CX را بر روی چند سرور فعال کرد؟

خیر. لایسنس 3CX فقط بر روی یک سرور قابلیت فعال سازی دارد و در صورت فعال سازی بر روی سرور دوم از روی سرور اول غیرفعال شده و FQDN سرور اول از کار خواهد افتاد. همچنین در صورت فعال سازی سوم لایسنس 3CX قفل شده و غیرقابل فعال سازی بر روی هر نوع سرور دیگر خواهد بود.

آیا می توان لایسنس 3CX را ارتقاء یا کاهش داد؟

تمام لایسنس های 3CX در هر ظرفیتی قابلیت افزایش یا آپگرید به نسخه های بالاتر را دارند. اما نسخه های بالاتر لایسنس 3CX را نمی توان به ظرفیت های پایین تر کاهش داد.

[node:title]

آیا امکان انتقال مالکیت لایسنس 3CX وجود دارد؟

به شرط دسترسی به ایمیل مالک لایسنس 3CX بله! ولی دقت داشته باشید که حتما شخصی که قصد انتقال مالیکت لایسنس 3CX به او را دارید باید ابتدا در پرتال مشتریان 3CX ثبت نام کرده باشد. سپس با ورود به پرتال مالک لایسنس 3CX می توانید مالکیت آن را به آدرس ایمیل دیگری که در پرتال ثبت نام کرده آن را منتقل کنید. در انتها اگر علاقمند به آموزش کانفیگ و نحوه استفاده از سیستم تلفنی 3cx هستین به آوای نوید مراجعه کنید و دسته بندی آموزش 3cx را دنبال کنید.

فرآیند ثبت نام در پرتال هم همان فرآیند دریافت لایسنس رایگان 3CX می باشد.

اگر دوره 2 ماهه رایگان لایسنس 3CX به پایان برسد چه اتفاقی می افتد؟

پس از پایان دوره رایگان لایسنس 3CX سرویس خود به خود به سرویس رایگان تبدیل خواهد شد که شامل محدودیت هایی خواهد بود. مثلا امکان افزایش تعداد داخلی ها به بیش از 10 عدد امکان پذیر نخواهد بود. همچنین امکان استفاده از بیش از 1 نوع خط ورودی امکان پذیر نخواهد بود. در سرویس رایگان اما امکان استفاده از نرم افزار های موبایل و کامپیوتر امکان پذیر بوده و همچنین قابلیت چت بر روی آن فعال است. اما تنها می توان از 3 تلفن رومیزی در نسخه رایگان استفاده کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.