کدخبر :285837 پرینت
12 مهر 1402 - 15:24

به شکایات ثبت شده مشترکین 20 استان‌ در سامانه 195 رسیدگی شده است

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: در شش جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف‌کننده، به شکایات ثبت شده 20 استان کشور در سامانه 195 رسیدگی و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف‌کننده در جلساتی مجزا، 127 شکایت ثبت شده مشترکین شرکت مخابرات ایران در استان‌های زنجان، گیلان، قزوین، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، تهران، کرمان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، مازندران، سیستان و بلوچستان، همدان، کرمانشاه، کردستان و ایلام در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) که در فرآیند تعیین شده این سامانه بی پاسخ مانده بود را بررسی و رسیدگی کرد.

از مجموع 127 شکایتی که در این جلسات بررسی شد مشکل مربوط به 53 شکایت رفع و این شکایات مختومه اعلام شدند. براساس آمارهای موجود، استان‌‌های‌ فارس با 20 شکایت، گیلان با 16 شکایت و آذربایجان شرقی با 13 شکایت بیشترین آمار شکایات باز را به خود اختصاص داده‌ بودند.

بر اساس این گزارش، عدم رعایت تعرفه مکالمه، قطع ارتباط، عدم تامین کابل سرقت شده، عدم واگذاری خط تلفن ثابت، مغایرت در محاسبه هزینه‌های قبض، عدم پاسخگویی مناسب و ارایه خدمات پشتیبانی نامطلوب، هزینه نصب و راه‌اندازی سرویس و عدم واگذاری سرویس، تاخیر در نصب و راه‌اندازی سرویس، قطع سرویس تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، عدم خروج از PCM، سلب امتیاز خط مشترک و تغییر شماره در کابل برگردان بیشترین حجم شکایات ثبت شده توسط مشترکین این مناطق در سامانه 195 را داشته‌اند.

این جلسات با حضور مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، نمایندگان روابط ‌عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز بازرسی و دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات، مدیران کل مناطق 9 گانه رگولاتوری، مدیران مناطق مخابراتی استان‌ها و نماینده شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.