کد مطلب: 

285045

شماره 96 ماهنامه نسل چهارم منتشر شد؛ ارزیابی عملکرد دو ساله دولت سیزدهم در حوزه فاوا

نود و ششمین شماره ماهنامه‌ «نسل چهارم» به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ شهریورماه 1402 با تحلیل و بررسی «ارزیابی عملکرد دو ساله دولت سیزدهم در حوزه فاوا» منتشر شد.
ماهنامه‌ نسل چهارم

به گزارش سیتنا، نود و ششمین شماره ماهنامه‌ "نسل چهارم" به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ شهریورماه 1402 با نگاه ویژه به «ارزیابی عملکرد دو ساله دولت سیزدهم در حوزه فاوا» منتشر شد.

حسین ریاضی، رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران در سرمقاله این شماره از ماهنامه نسل چهارم به موضوع «ضرورت پیشبرد توسعه در زیرساخت‌های حوزه فاوا با مدل اقتصادی معقول» پرداخته است.

دکتر نسیم توکل، کارآفرین و فعال صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادداشت ماه شماره 96 ماهنامه نسل چهارم به موضوع «وزارت ارتباطات با تمرکز ویژه بر حوزه اینترنت، در حال برنامه ریزی است» پرداخته است.

دکتر داوود ادیب، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، در یادداشت ویژه این شماره از ماهنامه موضوع «ارزیابی عملکرد دوساله دولت سیزدهم در حوزه فاوا  با نگاه درون ساز و برو ن نگر» را مورد بررسی قرار داده است.

سحر بنکدارپور، رئیس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران، در تحلیل ماه این شماره از ماهنامه نسل چهارم، پیرامون موضوع «بررسی عملکرد دولت سیزدهم در حوزه فاوا از نگاه کسب‌وکارها» سخن گفته است.

دکتر هاشم حبیبی، کارشناس امنیت سایبری، در نگاه ماه شماره 96 ماهنامه نسل چهارم به موضوع «ضرورت بررسی فنی موضوعات فیلترینگ در کمیته‌های تخصصی، پیش از عملیات محدودسازی» پرداخته است.

گزارش ویژه این شماره از ماهنامه به موضوع «بررسی تاثیر سهم اقتصاد دیجیتال در زیرساخت اطلاعاتی کشور» پرداخته است.

در گزارش ماه این شماره از ماهنامه نسل چهارم به موضوع «رشد 8/2 برابری اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در مقایسه با دولت دوازدهم» پرداخته شده است.

دکتر هاشم حبیبی، یک کارشناس امنیت سایبری، در گفت و گوی ماه این شماره از ماهنامه پیرامون موضوع «لزوم استفاده از توان بخش خصوصی در قالب «اپراتور امنیتی» برای تامین امنیت سایبری» سخن گفته است.

در گفت و گوی ویژه شماره 96 ماهنامه نسل چهارم دکتر داوود ادیب، رئیس اتحادیه صنعت مخابرات به موضوع «اتفاقات تلخ  صنعت خودرو، در تولید گوشی تلفن همراه ایرانی تکرار نشود» پرداخته است.

سایر بخش‌های متنوع این شماره از ماهنامه مشتمل بر گام نخست، یک گام به جلو، کنکاش، زیر ذره بین، بازار، آنسوی مرزها و بخش انگلیسی می‌باشد که می‌توانید فایل پی‌دی‌اف را در ذیل ببینید.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه "مسعود فاتح"، رئیس شورای سیاست گذاری دکتر "مهدی ادیبان"، سردبیر "مونا ارشادی فر" و دبیر تحریریه "زهرا طاهری" می باشند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-09-12 13:43

افزودن دیدگاه جدید