انجام عملیات بروزرسانی و بازیابی سامانه مدیریت مشتریان تلفن ثابت
با توجه به الزامات سامانههای احراز هویت مشترکین و بروزرسانیها و تغییرات اساسی در سامانههای مذکور، همکاران فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، پیرو اختلالات پنج شنبه 9 شهریور ماه در این سامانه، عملیات بروزرسانی سامانهها را آغاز نمودهاند که با توجه به گستردگی دامنه اقدامات و تاثیرات آن، همچنان به طول انجامیده است.
متن خبر
به گزارش سیتنا، عملیات بروزرسانی از ساعات اولیه بامداد روز شنبه آغاز شده و به صورت شبانه روزی در حال پیگیری است.
بر اساس این گزارش، تا این لحظه سامانه عمده استانها تقریبا به طور کامل بازیابی و به روزرسانی شده و در یک فرایند مطمئن تا چندساعت آینده سامانه جامع تلفن ثابت CRM) FIX) در سراسر کشور آماده استفاده مجدد کاربران می شود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید