کدخبر :283050 پرینت
31 تیر 1402 - 14:47

آمار تکان‌دهنده از تجاوز به دختران و زنان در برزیل؛ هر ساعت به هشت زن تجاوز می‌شود!

بر اساس داده‌های یک سازمان غیر دولتی، طی سال گذشته بیش از ۷۴۹۳۰ تجاوز جنسی در برزیل رخ داده است؛ به عبارت دیگر در هر ساعت حدود هشت زن یا دختر مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‎‌اند.

متن خبر

سازمان فناوری اطلاعات ایران صبح امروز طی جلسه‌ای که با مدیران ارشد پیام‌رسان بله برگزار شد از‌ ایشان خواست توضیحات خود را در خصوص تصویر منتشر شده در فضای مجازی که گفته می‌شود از رایانه یکی کارکنان پیام‌رسان بله منتشر شده است ضمن بررسی دقیق، فوراً به این سازمان ارائه دهد.بررسی‌های جدید نشان می‌دهد، خشونت جنسی در برزیل شدیداً افزایش یافته است و جامعه برزیل اکنون در شرایط بحران خشونت جنسی به سر می‌برد.

این سازمان غیر دولتی در گزارشی گفته است که در سال ۲۰۲۲ در این کشور ۲۰۰ میلیون نفری، ۷۴۹۳۰ مورد تجاوز جنسی گزارش شده بود که نسبت به سال ۲۰۲۱ افزایش ۸.۲ درصدی داشته و یک رکورد را ثبت کرده است.

به گفته «انجمن امنیت عمومی برزیل» که متمرکز بر همین آمار و ارقام است، بیش از ۶۰ درصد کسانی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند، کودکان و نوجوانان زیر ۱۴ سال هستند.

بر اساس داده‌های پلیس برزیل و سایر اسناد رسمی، بیش از ۱۰ درصد از قربانیان کمتر از چهار سال داشته‌اند و نزدیک به ۷۰ درصد از تجاوزها در خانه‌های قربانیان صورت گرفته است.

نرخ تعرض هر روز و هر روز در جامعه برزیل افزایش پیدا می‌کند و بنیاد خانواده در این کشور هر روز ضعیف‌تر می‌شود.

این سازمان گفت که در سال ۲۰۲۲ میلادی ۱۴۳۷ زن به دلیل خشونت جنسی در برازیل کشته شده‌اند که در مقایسه با سال ۲۰۲۱ میلادی افزایش ۶.۱ درصدی را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های این سازمان، سال گذشته ۲۴۵ هزار و ۷۱۳ مورد خشونت‌ خانوادگی در برازیل ثبت شده که در مقایسه با سال ۲۰۲۱ میلادی، افزایش ۲.۹ درصدی را نشان می‌دهد.

[node:title]

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.