کدخبر :282681 پرینت
21 تیر 1402 - 10:58

وزیر ارتباطات: مسیر توسعه فناوری‌های دیجیتال ایرانی در بازار کشورهای اکو تسهیل می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: طی جلسات شرکت های ایرانی با وزرای حاضر در اجلاس اکو راه های توسعه همکاری و بازسازی محصولات دیجیتال ایرانی در بازار این کشورها هموار می شود.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) از امروز چهارشنبه 21 تیرماه آغاز و تا فردا 22 تیر 1402 در هتل اسپیناس پالاس تهران ادامه دارد.

دکتر عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این اجلاس و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: افتخار داریم که امروز میزبان وزرای ارتباطات کشورهای عضو سازمان اکو و همچنین کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران هستیم تا در این دو روز راه های توسعه همکاری چند جانبه و دوجانبه با این کشورها در حوزه فاوا را بررسی کنیم.

وی، ادامه داد: در آغازین روز، ۱۱ کشور حضور دارند و با دستاوردهای شرکت های ایرانی در بخش های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات و سرویس های برخط و دیجیتال آشنا می شوند و همچنین ما جلسات دو جانبه ای را برای شرکت های ایرانی با وزرای کشورهای دیگر ترتیب داده ایم تا بتوانند ظرفیت های خود را در این اجلاس تشریح تا راه های توسعه همکاری و بازسازی محصولات ایرانی را در این کشورها هموار کنیم.

وزیر ارتباطات، تاکید کرد: امیدواریم در این نشست دو روزه با ارائه راهکارها و فناوری های دیجیتال ایرانی در سایر کشورها به توسعه این همکاری ها بپردازیم.

[node:title]

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش
عکاس: حسین شهلایی


گزارش تصویری سیتنا از سومین اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو را اینجا ببینید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.