کدخبر :282081 پرینت
06 تیر 1402 - 13:27

امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت‌های ارتباطات مبین‌نت و موننکو برای هوشمندسازی صنایع + تصاویر

رئیس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات مبین‌نت در حاشیه مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری با شرکت موننکو به سیتنا، گفت: بر اساس نیاز به منظور هوشمندسازی وارد تمام زمینه ها می شویم و تا حد امکان که توانایی اجرا داشته باشیم، ورود می‌کنیم، اما اولویت ما صنعت ICT است و در ادامه به تمامی صنایع خواهیم پرداخت.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، در پی امضای تفاهم نامه شرکت ارتباطات مبین‌نت با شرکت موننکو، مهدی غیناقی، رئیس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات مبین‌نت به سیتنا، گفت: برای هوشمندسازی اولین پلتفرم IOT تجاری کشور را دریافت کردیم و آن را نیز پیاده سازی کرده‌ایم، یکی بحث حریق و دیگری بحث ساختمان و خانه هوشمند و در این جهت به دنبال ورود به صنایع بودیم، زیرا این پلتفرم قابلیت های بسیار زیادی دارد.

وی، ادامه داد: شرکت موننکو به عنوان مسئول هوشمندسازی در سطح مپنا، مسئولیت هوشمندسازی این موضوع را بر عهده دارد و این همکاری باعث تسریع هوشمندسازی در تمامی صنایع کشور خواهد شد؛ زیرا تمامی صنایع از نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و ... پروژه هایی از این قبیل دارند.

رئیس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات مبین‌نت، افزود: با این تفاهم نامه بر اساس نیاز وارد تمام زمینه ها می شویم و تا حد امکان که توانایی اجرا داشته باشیم، ورود می کنیم، اما اولویت ما صنعت ICT است و در ادامه به تمامی صنایع خواهیم پرداخت.

غیناقی، اشاره کرد: شرکت موننکو در چند کشور پروژه زنده دارد و از این جهت در کنار آنها می‌توانیم راه حل هوشمندسازی را دنبال کنیم و جزو برنامه های استراتژیک شرکت مبین‌نت این است که با بیزینس‌های خارج کشور نیز در این زمینه داشته باشد تا آورنده درآمد ارزی برای کشور باشد و خدمات فنی مهندسی را صادر کند.

در پایان مراسم امضاء تفاهم‌نامه، مهدی غیناقی رئیس هیات مدیره‌ی شرکت ارتباطات مبین‌نت و کاوه ذهبی، مدیرعامل شرکت موننکو از غرفه مبین‌نت در نمایشگاه الکامپ بازدید به عمل آوردند.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.