کدخبر :281950 پرینت
03 تیر 1402 - 15:09

مدیرعامل شرکت مخابرات تاکید کرد: ضرورت توسعه و پشتیبانی زیرساخت‌ها با هدف درآمدزایی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: توسعه و پشتیبانی زیرساخت‌ها در شرکت مخابرات ایران با هدف درآمدزایی اهمیت دارد و تعیین استراتژی‌ها و تاکتیک‌های موثر بر درآمد و تقویت همکاری بین همه ذی نفعان در حمایت از اهداف راهبری مناطق است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی در نخستین کارگاه تخصصی سیستم جامع مدیریت زنجیره تامین (scm)، ضمن تشریح راهبردهای حوزه زنجیره تامین در مخابرات بر اهمیت توسعه و پشتیبانی زیر ساخت ها با هدف درآم زایی تاکید کرد و گفت: تعیین استراتژی ها و تاکتیک های موثر بر درآمد و تقویت همکاری بین همه ذی نفعان در حمایت از اهداف راهبری مناطق است.

وی در این کارگاه دو روزه که با حضورمعاونین، مدیران کل ستادی و مدیران مناطق کشور سوم و چهارم خرداد در هتل بهمن مشهد به منظور آموزش، رفع اشکال، تبادل نظر و دریافت بازخورد همکاران برگزارشد، اظهارداشت: همه مناطق باید براساس برنامه های راهبردی حرکت کنند ودر فرآیندهای عملیاتی نیزاین برنامه ها را در اولویت فعالیت ها قرارداده و با دقت و برنامه ریزی موثر در تحقق آن یاری نمایند.

همچنین در این همایش دکتر لطفعلی زاده معاونت پشتیبانی و زنجیره تامین، ضمن اشاره به حائز اهمیت بودن زنجیره تامین در استراتژی شرکت، اظهار داشت: بحث تقاضا و زمان تحویل تقاضا از اهمیت خاصی در scm برخوردار می باشد.

اوبا اشاره به تاثیر مستقیم زنجیره تامین بر درآمد، کاهش هزینه و چالاکی کسب و کار افزود: با کنترل هزینه ها و مدیریت تقاضاها از طریق این سامانه، تاثیر مثبت آن را در همه حوزه ها مشاهده خواهیم کرد.

معاونت پشتیبانی و زنجیره تامین افزود: استاندارد کردن فرآیندها، مستندها و قراردادها، خودکار بودن به جای سیستم دستی، استاندارد کردن داده ها، ایجاد دیتا بیس و تصمیم گیری بر اساس تحلیل داده ها از اهداف این سامانه می باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.