کدخبر :281800 پرینت
30 خرداد 1402 - 11:42

با استفاده از ترید چگونه پولدار شویم؟

بازار های مالی به اندازه کافی خطرات زیادی را برای سرمایه شما ایجاد میکنند، با استفاده از روش های غیر معتبر، این ریسک رو دوچندان نکنید.

متن خبر

گزارش آگهی/ چگونه پولدار شویم؟

در مرحله اول بهتر است از خودمان بپرسیم که به چه کسی پولدار می گوییم؟ و اگر به چقدر درآمد برسیم برای ما کافی است؟ چرا این سوال می تواند مسیر دستیابی ما به ثروت زیاد را فراهم کند؟

برای پاسخ به سوال های بالا بهتر است بدانیم وقتی به جواب این سوال فکر می کنیم که چگونه پولدار شویم؟ باید بدانیم هدف ما از رسیدن به ثروت و نحوه خرج کردن آن پول متفاوت است.

افراد مختلف جامعه با توجه به تفاوت های زیادی که دارند متفاوت عمل میکنند مثلاً افراد با سن بالا در تصمیم های مالی خود کمتر ریسک می کنند و جوان ها برای شروع فعالیت های اقتصادی خود، از شجاعت بیشتری برای سرمایه‌گذاری برخوردار هستند یا افرادی که توانایی رهبری دیگران را داشته باشند می توانند در اجرای تصمیمات خود در دسته بندی های دیگر زندگی هم شجاعانه تر عمل کنند.

پس بهتر است اول بدانیم می خواهیم در آینده چطور زندگی کنیم؟ و برای رسیدن به آن مرحله از موفقیت و ثروت چه مراحلی را باید طی کنیم؟

برای طی کردن همه این مراحل، بهترین کار مشورت گرفتن از بزرگان آن صنعت و آموزش می باشد.

بعد از اینکه آموزش را به اتمام رسانید باید در آن صنعت ریسک کرده و آزمون و خطاهایی را در مراحل مختلف انجام دهید که این باعث می شود در طول زمان ایرادهای تجارت شما گرفته شود و راه حل های مناسب هر مسئله در داخل تیم مطرح شده و تصمیمات اتخاذ می شود.

یکی از مسائلی که به شما در راه ثروتمند شدن کمک میکند این است که بدانید میخواهید درآمد دلاری کسب کنید یا درآمد ریالی؟

به دلیل اینکه تورم کشور ایران بسیار بالاست ما هر ساله شاهد این هستیم که قیمت های محصولات دارای نوسانات بسیار زیادی است. اگر شما بخواهید درآمد ریالی کسب کنید یکی از بهترین کارها با توجه به قیمت تمام شده ارزان محصولات در ایران تولید در وسعت بالا و در حجم زیاد می باشد البته به این نکته توجه کنید که سرمایه مورد نیاز برای تامین این تجارت از حد معمول کمی فراتر است و ممکن است برای اکثریت اقشار جامعه این حجم از سرمایه به راحتی قابل تامین نباشد ولی در صورتی که بخواهید درآمد دلاری کسب کنید می توانید با سرمایه های کم و به مرور زمان و ممارست بالا به درآمدهای مورد نظر برسید و در نهایت پولدار شدن به همان معنی که در ذهن شما نقش می بندد را خلق کنید.

[node:title]

نرم افزار ترید

در این مقاله به دو نرم افزار مختلف ترید می پردازیم:

۱. سایت تریدینگ ویو بهترین نرم افزار ترید برای معامله گران بازار ارز های دیجیتال می باشد. این وب سایت با استفاده از ابزار های متفاوت و متنوع توانسته اکثریت نیاز مخاطب در بحث تحلیل تکنیکال را پاسخگو باشد و همچنین توانسته با استفاده از شبکه اجتماعی خود که مبتنی بر فضای ابری است، تعداد زیادی از معامله گران بازار ارزهای دیجیتال را در کنار هم جمع کند.

اگر از سایت تریدینگ ویو به عنوان ویژه ترین و محبوب ترین منبع تریدر های دنیا در بازار ارزهای دیجیتال نام ببریم با توجه به قابلیت ها و به روز رسانی های این سایت ، این محبوبیت کاملاً شایسته نام این ابزار دیجیتالی می باشد.

بهتر است بدانید که بسیاری از وب سایت ها و کانال های مختلف در بازار ارزهای دیجیتال مطالبی که روزانه منتشر می‌کنند را از این وبسایت دریافت کرده و با اندکی تغییر مجدداً نشر می دهند پس اگر بدانیم خدماتی که این وبسایت در اختیار ما می گذارد چیست شاید بتوان دقیق‌تر بررسی کرد که دلیل این همه اختلاف با سایتهای رقبا چیست.

مزایای استفاده از تریدینگ ویو:

۱. بررسی آخرین تحلیل ها و نظرات تریدر های مختلف دنیا

۲. تبادل نظر بین شما و سایر تریدرها

۳. ایجاد و استفاده تعداد نامحدودی از اندیکاتورها و اسیلاتور ها

۴. استفاده از ربات های تحلیلگر

۵. امکان ثبت ژورنال معاملاتی

۶. توانایی ایجاد آلارم های زمانی و قیمتی

۷. مقایسه همبستگی بین دو نماد یا ارز

۸. پشتیبانی به موقع و به صورت ساده از طریق ایمیل

۹. ایجاد تخفیف های مناسب با درصدهای بالا در مناسبت های مختلف سال برای استفاده از نسخه های پیشرفته

۱۰. رایگان بودن بسیاری از ابزارها

۲. سایت کوین مارکت کپ یکی از سایت های قدیمی و از منابع معتبر بازار ارزهای دیجیتال می باشد. تحلیلگران می توانند با استفاده از این سایت در مرحله اول پروژه های مختلف را بررسی نموده و با مقایسه این پروژه ها با ارزهای دیجیتال معتبر بازار بتوانند از دیدگاه بنیادی بررسی کنند که آیا ارز مورد نظر، پتانسیل سرمایه گذاری با مبالغ بالا را دارد یا خیر و از این طریق بتوانند تصمیم گیری صحیح در مورد سرمایه گذاری در بازارهای مالی جهانی را اتخاذ کنند.

یکی دیگر از مزایای سایت کوین مارکت کپ تقویم رویداد های مختلف بازار است و معامله گران می توانند با استفاده از اطلاعات مختلفی که از این تقویم به دست می آورند روند های مختلف مارکت را بررسی کنند و از طریق تحلیل تکنیکال این روندها، معاملات خود را باز کنند.

[node:title]

ساخت اکانت بایننس

ساده ترین راه برای ساخت اکانت بایننس ثبت نام در وب سایت معتبر همین شرکت است که پس از اینکه صفحه ثبت نام برای شما باز شود از شما یک آدرس ایمیل و یک رمز عبور برای وارد شدن به صفحه اصلی این وب سایت را میخواهد و پس از اینکه ایمیل و پسورد خود را وارد کنید و تایید مجدد ضوابط را کلیک کنید، برای شما ایمیل از طریق این شرکت ارسال می‌شود که توسط لینک داخل آن ایمیل شما به حساب بایننس خود وارد می شوید و پس از ورود به صفحه معاملات، می‌توانید از نوسان گیری در بازار ارزهای دیجیتال کسب سود کنید‌.

قابل ذکر است که مسیری که به شما گفته شد برای ثبت نام به صورت ساده میباشد اما اگر شما با هویت ایرانی خود بخواهید این کار را انجام بدهید مسیر به همین سادگی که گفتیم نخواهد بود.

یکی از نکات مهم در بازار ارزهای دیجیتال این است که حتماً در هر صرافی عضو می شوید از طریق احراز هویت دو عاملی حساب خود را ایمن کنید تا در دنیای پرمخاطره ارزهای دیجیتال دچار ضرر های بزرگ نشوید.

صرافی بایننس متاسفانه ورود کاربران ایرانی را به سایت خود ممنوع اعلام کرده است و شما مستقیما نمی توانید وارد این سایت شوید.شما می بایست از طریق روش‌های مختلفی مثل وی پی اس یا اکانت های فیک وارد این سایت شوید که در اینجا ما به شما پیشنهاد می کنیم که به جای پر مخاطره کردن این مسیر از صرافی های مطمئن و معتبر دیگر استفاده کنید تا در آینده سرمایه خود را ایمن نگه دارید.

متاسفانه از زمانی که صرافی بایننس اعلام کرد که کاربران ایرانی اجازه ورود به وب سایت را ندارند، شرکت ها و سایت های مختلفی از مردم ایران پول‌های بسیار زیادی را گرفته و به آنها مدعی شده‌اند که میتوانند اکانت وریفای شده با انام آنها را ارائه دهند اما در طول زمان ثابت شده که اکثریت این شرکتها کلاهبرداری بوده و تمامی آن پول‌ها هم صرف هزینه‌های بازاریابی همان شرکت ها می شود لذا به شما مجدداً پیشنهاد می‌شود که از صرافی های معتبر دیگر که ورود افراد ایرانی را ممنوع نکرده است استفاده کنید.

بازار های مالی به اندازه کافی خطرات زیادی را برای سرمایه شما ایجاد میکنند، با استفاده از روش های غیر معتبر، این ریسک رو دوچندان نکنید.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.