کدخبر :281400 پرینت
20 خرداد 1402 - 10:24

نمایندگی تعمیرات تلفن‌های پاناسونیک در تهران

تلفن‌های پاناسونیک همچنان مهمان ثابت و همیشگی منازل، دفاتر کاری، ادارات، سازمان‌ها و ... محسوب می‌شوند.

متن خبر

گزارش آگهی/ تلفن‌های پاناسونیک اگرچه از کیفیت مناسبی برخوردار هستند، اما با گذشت زمان ممکن است نیازمند تعمیرات باشند. اگر به دنبال نمایندگی تعمیرات تلفن های پاناسونیک در تهران هستید، مقاله درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید.

امروز و در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی یکی از بهترین گزینه های نمایندگی‌ تعمیرات پاناسونیک در تهران، شما عزیزان را با انواع خرابی‌های تلفن‌های پاناسونیک نیز آشنا کنیم. پس لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین نمایندگی تعمیر تلفن های پاناسونیک در تهران کدام است؟

اگر به دنبال یک مرکز مجاز پاناسونیک در تهران هستید که خدمات پس از فروش از قبیل تعمیرات تلفن پاناسونیک را هم به شما ارائه دهد، ما ایده آل گستر را معرفی می‌کنیم. شرکت ایده آل گستر صدر دو دهه است که به‌عنوان نمایندگی معتبر محصولات مخابراتی پاناسونیک در تهران و سراسر کشور، مشغول خدمت‌رسانی به مشتریان و علاقه‌مندان به محصولات این برند محبوب است.

در این مجموعه، انواع تعمیرات تخصصی پاناسونیک توسط مهندسین مجرب و کارآزموده و با استفاده از قطعات و تجهیزات اورجینال و به‌روز پاناسونیک انجام می‌شود. تجربه سال‌ها فعالیت در این زمینه باعث شده تا امروز، هیچ‌کدام از خرابی‌های تلفن‌های پاناسونیک برای تکنسین‌های ایده آل گستر، جدید و غیرقابل تعمیر نباشد.

عزیزانی که در شهر تهران سکونت دارند می‌توانند انواع تلفن‌های خانگی و اداری پاناسونیک خود را جهت انجام انواع تعمیرات تخصصی، به این شرکت ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن، مجددا آن‌ها را تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که قیمت‌های مصوب و مناسب و همچنین یک هفته گارانتی تست تعمیرات، دو ویژگی برجسته مرکز ایده آل گستر در قیاس با سایر مجموعه‌های غیر معتبر، به شمار می‎روند.

[node:title]

پیک رایگان در محدوده‌های مشخص‌شده از شهر تهران، یکی دیگر از خدماتی است که این نمایندگی و مرکز تعمیرات پاناسونیک، به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همه این ویژگی‌ها در کنار هم سبب می‌شوند تا ما ایده آل گستر را به‌عنوان بهترین نمایندگی تعمیرات تلفن‌های پاناسونیک در تهران معرفی کنیم.

انواع تعمیرات تلفن‌های پاناسونیک در تهران

در این قسمت قصد داریم به بررسی انواع تعمیراتی که در یک مرکز معتبر روی تلفن‌های پاناسونیک انجام می‌شوند بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید:

تعویض کی پد

وقتی‌که برای سالیان متمادی با یک تلفن پاناسونیک شماره‌گیری کنید، طبیعی است که کلیدهای آن به‌مرورزمان کیفیت اولیه خود را ازدست‌داده و سفت شوند. در شرایطی که دیگر این سفتی قابل‌تحمل نباشد، باید نسبت به تعویض کی پد تلفن خود اقدام کنید. البته این کار باید حتما توسط یک تکنسین فنی و مجرب انجام شود.

برای هر کدام از مدل‌های تلفن پاناسونیک، یک طلق مخصوص طراحی شده که می‌تواند جایگزین ذغال به کار رفته در زیر کلیدهای تلفن شود. این طلق روی برد اصلی و درست زیر کلیدها قرار گرفته و کیفیت شماره‌گیری را به‌روز اول برمی‌گرداند.

برق خوردگی

اگر تلفن خود را به‌جای پریز تلفن به پریز برق وصل کنید، جریان برقی که از مدار اصلی می‌گذارد بیش‌ازاندازه بوده و باعث سوختگی قطعاتی از برد تلفن خواهد شد. اگر برق خوردگی وسیع باشد، امکان تعمیر تلفن وجود نخواهد داشت. اما اگر فقط یک یا چند قطعه آسیب‌دیده باشند، می‌توان به استفاده مجدد از آن امیدوار بود.

تلفنی که دچار برق خوردگی شده است باید در واحد تعمیرات و توسط یک تعمیرکار فنی باز شده و موردبررسی قرار بگیرد. در ادامه، قطعه یا قطعات آسیب دیده با قطعات اورجینال پاناسونیک جایگزین شوند. تنها در این صورت است که تلفن دوباره آماده استفاده خواهد بود.

آب خوردگی

آب دشمن آشنا و قدیمی تلفن‌های پاناسونیک است. نفوذ آب به درون مدار اصلی این تلفن‌ها باعث می‌شود که برخی از قطعات روی برد اصلی دچار سوختگی شوند. اگر آب زیادی وارد تلفن شده باشد، راهی جز دور انداختن آن نخواهید داشت. اما بیایید امیدوار باشیم که هنوز امکان تعمیر تلفن شما وجود داشته باشد.

[node:title]

در این صورت تلفن باید باز شده و برد اصلی آن مورد معاینه و بررسی قرار بگیرد. پس از آن، قطعات آسیب دیده، شناسایی شده و با قطعه‌ها جدید (البته اورجینال) جایگزین شوند. اینجا هم می‌توان با طی کردن این فرآیند، به کار کردن دوباره تلفن پاناسونیک امید داشت.

ضرب خوردگی

اتفاقی که به‌دفعات برای تلفن‌های پاناسونیک رخ می‌دهد، سقوط از دست کاربران به زمین یا ضربه خوردن آن است. برد اصلی تلفن پاناسونیک بسیار حساس است و کوچک‌ترین ضربه‌ای می‌تواند باعث بروز آسیب جدی به آن شود. بنابراین در ضرب خوردگی هم ما با سوختن یا از کار افتادن قطعاتی از مدار اصلی تلفن مواجه هستیم.

ناگفته پیداست که اینجا هم راهی جز تعویض قطعات آسیب دیده وجود ندارد. البته اگر کمی خوش‌شانس باشید، می‌توانید فرض کنید که تنها یکی دو قطعه از تلفن شما آسیب دیده باشند و متحمل هزینه زیادی نشوید.

سایر خرابی‌های تلفن‌های پاناسونیک

علاوه بر موارد یاد شده، خرابی‌های زیر هم می‌توانند تلفن پاناسونیک خانگی یا اداری شما را به تعمیرات نیازمند نمایند:

  1. شکستن یا سوختن صفحه‌نمایش
  2. سوختن رابط صفحه‌نمایش با مدار اصلی تلفن
  3. اختلال در کپسول صدا، دهنی و بلندگوی تلفن
  4. ست نبودن گوشی با دستگاه پایه (مخصوص تلفن‌های بیسیم پاناسونیک)
  5. شارژ نشدن گوشی بیسیم روی دستگاه پایه
  6. ...

البته جای نگرانی نیست. زیرا همان‌طور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، تمامی این خرابی‌ها در یک نمایندگی تعمیرات تلفن‌های پاناسونیک مانند شرکت ایده آل گستر، قابل رفع خواهند بود.

چرا باید فقط به نمایندگی‌های معتبر تعمیرات اعتماد کنیم؟

نکته بسیار مهمی که در مراکز غیرمجاز تعمیرات تلفن‌های پاناسونیک در تهران شاهد آن هستیم، استفاده از قطعات فیک و تقلبی برای تعمیر این محصولات است. اتفاقی که باعث می‌شود تلفن شما تنها بعد از مدت کوتاهی، دوباره خراب شود.

همچنین در این مراکز معمولا افراد متخصص و کارآزموده‌ای مشغول فعالیت نیستند و همین امر گاهی سبب بروز خسارت‌های زیادی به تلفن پاناسونیک مورد تعمیر می‌شود. در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که مبلغی که برای تعمیر تلفن های پاناسونیک در مجموعه‌های غیر مجاز از مشتریان اخذ می‌شود، بیشتر از نرخ مصوب اتحادیه مخابراتی است و این مراکز البته هیچ نوع گارانتی هم برای تعمیرات خود ارائه نمی‌دهند.

همه این موارد در کنار هم سبب می‌شوند که ما به شما عزیزان توصیه اکید کنیم که تلفن های پاناسونیک خود را فقط در نمایندگی‌های مجاز از قبیل ایده آل گستر تعمیر کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.