کدخبر :280545 پرینت
26 اردیبهشت 1402 - 10:37

پیکسل فولد اولین گوشی تاشوی گوگل

اولین گوشی تاشدنی گوگل «پیکسل فولد» نام دارد. این محصول را نمی‌توان چندان انقلابی دانست؛ چراکه شبیه سری گلکسی زِد فولد سامسونگ است. این محصول با قیمت هزار و ۷۹۹ دلار از ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پیکسل فولد دارای نمایشگر خارجی ۵.۸ اینچی و نمایشگر ۷.۶ اینچی در حالت بازشده است. این محصول از پردازندۀ جی‌دو گوگل بهره می‌برد که در پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو نیز استفاده شده است. در گوشی تاشو گوگل از ۱۲ گیگابایت رم به همراه حافظۀ داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت بهره گرفته شده است.

گوگل در این محصول از باتری چهار هزار و ۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده که بنا به ادعای این شرکت بیش‌ از ۲۴ ساعت شارژدهی دارد.

پیکسل فولد دارای پنج دوربین است. در پشت پیکسل فولد سه دوربین جای گرفته است. دوربین اصلی این تلفن همراه ۴۸ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال است و دوربین الترا واید آن ۱۰.۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو آن ۱۰.۸ مگاپیکسلی با قدرت زوم پنج برابری است.

این محصول دو دوربین سلفی هم دارد که یکی هشت و دیگری ۹.۵ مگاپیکسلی است. ضعف بزرگ این محصول هم نداشتن قلم است.

در کنار این گوشی، گوگل تلفن همراه میان‌ردۀ پیکسل 7A را معرفی کرد. این محصول دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید است.

دوربین سلفی هم در این محصول ۱۳ مگاپیکسلی است. در این گوشی میان‌ردۀ پیکسل از پردازندۀ جی‌دو با هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ بهره گرفته شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.