کدخبر :280370 پرینت
21 اردیبهشت 1402 - 23:05

ایلان ماسک: توییتر با دو ویژگی‌ جدید به‌روز رسانی می‌شود!

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر جزئیاتی درباره ویژگی‌های جدید این پلت‌فرم از جمله افزوده شدن امکان تماس صوتی و تصویری و رمزنگاری پیام‌ها ارائه داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، توییتر اخیراً روی تغییرات زیادی کار کرده است. با وجود بحث برانگیز بودن بسیاری از آنها، این شرکت در نظر دارد برخی گزینه‌های جالب دیگر را نیز در این پلتفرم ارائه دهد.

خبر تماس صوتی و تصویری در توئیتر توسط ایلان ماسک، مالک توییتر در پروفایل شخصی‌اش منتشر شده است.

ماسک در توییتی نوشت: امکان مکالمه صوتی و تصویری به زودی برای کاربران توییتر فراهم خواهد شد و کاربران بدون اینکه شماره تلفن خود را بدهند، می‌توانند با افراد در هر نقطه‌ای از جهان مکالمه کنند.

ماسک گفت: نسخه پیام‌های رمزنگاری شده در توییتر قابل دسترس خواهد بود، اما به اینکه آیا مکالمات هم رمزنگاری شده خواهند بود، اشاره‌ای نکرد.

به گفته ماسک، این یک گام بزرگ به جلو در مورد حفظ حریم خصوصی است و پیام های رمزگذاری شده توسط شرکت قابل دسترسی نخواهند بود. مدیر اجرایی گفت رمزگذاری پیام‌ها به سرعت در همه مناطق اعمال خواهد شد.

ماسک همچنین گفت: ما در حال کار بر روی یک ویژگی تماس صوتی و تصویری در توییتر با عملکرد مشابه FaceTime هستیم.

ایلان ماسک می‌خواهد با ارائه‌ ویژگی‌های جدید در توییتر، کاربران این پلتفرم اجتماعی را حفظ کند.

ایلان ماسک از زمان خریداری توییتر در ماه اکتبر سال گذشته بابت هرج و مرج و وضعیت سردرگم‌کننده حاکم بر این پلتفرم، انتقادات زیادی را مطرح نموده است.

 بر اساس گزارش رویترز، توییتر اعلام کرد حذف و آرشیو نام‌های کاربری که به مدت چند سال غیرفعال بوده‌اند را آغاز خواهد کرد.

الگوریتم توصیه‌ محتوا‌ی توییتر نیز چندهفته دیرتر از چارچوب زمانی اعلام‌شده ازطرف ماسک، فعال شد. ازطرف دیگر تیک آبی پولی جنجال‌های زیادی در شبکه‌ی اجتماعی مذکور ایجاد کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.