کد مطلب: 

280082

کامنت سپهر حیدری و بهرنگ علوی زیر پست کریستیانو رونالدو

سپهر حیدری بازیکن سابق تیم پرسپولیس و بهرنگ علوی بازیگر ایرانی با کامنت‌های متفاوت خود زیر پست احساسی کریستیانو رونالدو، موجب جلب توجه کاربران ایرانی حاضر در صفحه این ستاره پرتغالی شدند.
کامنت سپهر حیدری و بهرنگ علوی زیر پست کریستیانو رونالدو

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، این روزها زندگی شخصی کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان با چالشی بزرگ مواجه شده است.

وی علاوه بر نارضایتی از حضور در تیم النصر که تقریبا در تمام تورنمنت‌ها شانس قهرمانی را از دست داده، شایعاتی پیرامون زندگی شخصی و رابطه‌اش با جورجینا رودریگس شکل گرفته که حال این روزهایش را دگرگون کرده است.

شایعه اختلاف رونالدو و نامزدش و تصمیم آن‌ها برای جدایی تا رسانه‌های خارجی هم درز کرد تا چند روز قبل که جورجینا رودریگس با انتشار یک پست تا حدودی این قائله را خاتمه داد و کسانی که به حواشی دامن زدند را حسود خطاب کرد.

از طرفی کریستیانو رونالدو نیز در پستی عاشقانه عکس دو نفره‌ای از خود و همسرش را منتشر کرد تا مهر تاییدی به ادعای جورجینا زده باشد.

نکته جالب توجه در این پست، کامنت‌های سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس و بهرنگ علوی بازیگر سرشناس ایرانی بود که کاربران ایرانی حاضر در صفحه رونالدو را به وجد آورد.

سپهر حیدری با دو ایموجی قلب و گل رز نسبت به پست احساسی رونالدو ابراز احساسات کرده بود و بهرنگ علوی با زبانی طنز جمله جالب «بره اونجا که غم نباشه...» را برای ستاره پرتغالی کامنت گذاشته بود که در فضای مجازی خبرساز شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-05-04 14:43

افزودن دیدگاه جدید