تجاریسازی خدمات؛ راهبرد اساسی شرکت مخابرات در بهرهوری حداکثری
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: با ورود هوشمندانه و تجاری محور مخابرات به فناوریهای نوین کسبوکار، موتور توسعه صنعت پیشران فناوری اطلاعات به حرکت در میآید.
به گزارش سیتنا، دکتر ابراهیم محمودزاده در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران با اشاره به لزوم حرکت راهبردی طبق مفاهیم بنیادی دنیای دیجیتال گفت: امروز در اواخر سال ۱۴۰۱، در حدود چهار یا پنج تکنولوژی لبه فناوری در کشورمان پیاده می شود.
وی با اشاره به تلاش هیات مدیره برای استفاده تجاری مشتریان از فناوری های جدید گفت: در این مسیر نیازمند راهبرد هستیم که بازکننده گره ها است و بن بست های حوزه فناوری با استفاده از فناوری های لبه و مبتنی بر توسعه کسب و کار حل می شود.
محمودزاده گفت: زیست بوم دیجیتال در کشورمان با تکیه بر شرکت مخابرات به عنوان اپراتور تخصصی این بخش نیاز به بازنگری دارد و راه حل آن ورود به مسیرهای جدید درآمدزایی مبتنی بر کسب و کار است.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این همایش گفت: باید بپذیریم که در برخی از بخش هاعقب ماندگی داریم و به ویژه در راهبردهای مبتنی بر بهره وری حداکثری از فناوری و نیروی انسانی خلاهایی مشاهده می شود.
محمودزاده گفت: یکی از ویژگی های برجسته مخابرات ایران، زنجیره ارزش مبتنی بر نوآوری آن است که به دنیای دیجیتالی شده امروز تعلق دارد و با استفاده از این فرصت و هم افزایی در تمام شرکت، می توان به مسیرهای منتهی به کسب و کار جدید و ارزش آفرینی برای شرکت حرکت کرد.
وی در پایان بازیابی و بازسازی برند شرکت مخابرات ایران را در گرو ارائه کامل خدمات درخواستی مشتریان در عصر حاضر عنوان کرد و افزود: خلاقیت و ابتکار مناطق مخابراتی و مشارکت همه جانبه مدیران میانی به ویژه در منطقه مهمی مانند خراسان رضوی در اجرای راهبرد تجاری شرکت ضروری است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید