کدخبر :277203 پرینت
18 بهمن 1401 - 15:16

جدال لفظی دو نماینده مجلس پیرامون طرح صیانت!

در جریان جلسه صحن علنی امروز (18 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، جلال رشیدی کوچی و حسن نوروزی نمایندگان مجلس، پیرامون طرح صیانت با هم جدال لفظی داشتند که برای لحظاتی فضای صحن متشنج شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از ایلنا، در جریان در جلسه صحن علنی امروز (18 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی و در حالی که بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی در دستور کار صحن قرار داشت، جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت با حضور مقابل صندلی حسن نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است.

در مقابل نوروزی از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند که در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت به صحبت خود با نوروزی خاتمه داد.

با وقوع جدال لفظی میان رشیدی کوچی و حسن نوروزی صحن علنی مجلس برای لحظاتی متشنج شد.

اشاره رشیدی کوچی به مصاحبه روز گذشته (17 بهمن ماه) نوروزی است که از تصویب نهایی طرح صیانت و آمادگی برای ارسال به شورای نگهبان سخن گفته بود، موضوعی که البته از سوی برخی اعضای این کمیسیون و همینطور سخنگوی هیات رئیسه مجلس تکذیب شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.