کدخبر :276906 پرینت
10 بهمن 1401 - 11:24

تحلیل توییت‌های کاربران پیرامون بحران گاز در زمستان امسال؛ انتظار و عصبانیت!

بررسی توییت‌های کاربران در یک ماه اخیر در رابطه با بحران کمبود گاز توسط سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نشان می‌دهد که بیشترین احساس کاربران، احساس انتظار بوده که برخاسته از درخواست آن‌ها برای بهبود شرایط فعلی است و دومین احساس برجسته در توییت‌ها، عصبانیت است که کاربران با انتقاد از وضعیت گاز به خصوص شرایط سخت به‌وجود آمده در شهرها و روستاهای محروم و همچنین مبالغ نجومی قبض‌های گاز حس عصبانیت خود را ابراز کرده‌اند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نوشت: کمبود گاز در نیمه دوم امسال از مازوت‌سوزی در نیروگاه‌ها آغاز شد تا از تعطیلی نیروگاه‌های گازسوز و قطع شدن برق جلوگیری شود، اما در اواسط دی ماه ۱۴۰۱ بحران کمبود گاز منجر به قطعی گاز و برق مراکز صنعتی، آموزشی و دولتی شد و این قطعی به منازل مسکونی هم رسید.

توییت‌های کاربران در یک ماه اخیر در رابطه با گاز و موضوعات مربوط به آن مورد بررسی قرار گرفته و احساسات کاربران را تحلیل کرده‌ایم.

عکس

بیشترین احساس کاربران در رابطه با توییت‌های مربوط به گاز، احساس انتظار بوده است که برخاسته از درخواست آن‌ها برای بهبود شرایط فعلی است.

دومین احساس برجسته در توییت‌های مربوط به گاز، عصبانیت است.

کاربران با انتقاد از وضعیت گاز به خصوص شرایط سخت به‌وجود آمده در شهرها و روستاهای محروم و همچنین مبالغ نجومی قبض‌های گاز حس عصبانیت خود را ابراز کرده‌اند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.