کدخبر :276552 پرینت
01 بهمن 1401 - 10:33

رکوردی در قطعی گاز که ایران را شوکه کرد!

قطعی گاز و سرمای استخوان سوزی که امروز در سراسر کشور شاهد آن هستیم شمشیر برنده‌‌ای خود را برداشته است و در حال نابودی و خرابکاری گسترده است! اداره گاز در وضعیتی بحرانی به سر می‌برد.

متن خبر

گزارش آگهی/ در این میان که همه ما در کل ایران با پوست و استخوان‌مان در حال مبارزه با این سرما هستیم، بعضی از استان‌ها و شهرها بیش از بقیه شوکه شده‌اند و اداره گاز را به وحشت انداختند.

به طور مثال شهر مشهد در ۱۵ سال گذشته حتی نزدیک به دمای منفی ۲۰ درجه هم نبوده است و حالا همه مردم پس از سال‌ها در حال دست‌وپنجه نرم کردن با امورات خود در این دما هستند!

و اما مشکلی که بسیار بزرگ‌تر از تصورمان بود!

هم اکنون در سراسر کشور بر لبه تیغ قطعی گاز قدم بر می‌داریم. تلاش شبانه روزی برای مدیریت مصرف توسط اداره گاز نیاز به حمایت مردم دارد! مردمی که در همین چند روز دست به دست هم دادند و نشان دادند که می‌توانند در برابر هر مشکل و سختی‌ای مقاومت کنند.

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و ادارات در بسیاری از استان‌ها و شهرها یکی از اقداماتی‌ست که طی این چند روز انجام شده است. مدیر شبکه گاز کشور اعلام کرده است که:

«در برخی مناطق، این کاهش دهشتناک دما اثر بسیار زیادی روی مصرف گاز گذاشته است و به زودی در میزان مصرف گاز به حدود ۷۰۰ میلیون متر مکعب در بخش خانگی خواهیم رسید!»

سرمای بی‌سابقه‌ای که حالا دامان کشورمان را گرفته است، علاوه بر شدت بسیار زیادی که دارد، ماندگاری بالایی‌ هم داشته است. و تمام این موارد با ما از پیامی صحبت می‌کنند که حالا همگی‌مان باید با همدلی برای آن تلاش کنیم! یعنی تلاش برای جلوگیری از قطعی گاز

استان‌هایی که بیش از بقیه در معرض قطعی گاز هستند!

قطعی گاز در صورتی ممکن است رخ دهد که مصرف گاز تا حد غیر منتظره‌ای بالا برود. این کار باعث می‌شود روستاها و شهرهای کوچک‌تر بیشتر در خطر از دست دادن گاز باشند. به گفته اداره گاز تا کنون به علت سرمای باورنکردنی در استان‌های شمالی کشور، تهران، آذربایجان شرقی و غربی و خراسان رضوی بیش از بقیه کشور مصرف گاز داشته‌اند.

قطعی گاز اتفاقی است که هیچ کدام از ما نمی‌خواهد شاهد آن باشد و در همین راستا صدای یکی از کسب‌وکارهای مطرح ایران در گوش مردم پیچید و بحران اداره گاز را از لبه تیغ برگرداند!

گاز

اقدامی هوشمندانه که رکورد صرفه جویی مصرف گاز را شکست!

در طی چند روز گذشته صدای زنگ تلفن‌های خراسان رضوی به صدا در آمد و یک پیام اتوماتیک برای آن‌ها پخش شد. در این تماس صوتی از مردم عزیز دعوت می‌شد که در کاهش مصرف گاز همکاری کنند تا همه مردم حق استفاده از گاز را داشته باشند و در این سرمای بی‌سابقه، قطعی گاز را تجربه نکنند.

این صدای شگفت‌انگیز باعث شد نرخ مشارکت مردم در همدلی برای کاهش مصرف گاز افزایش پیدا کند و خراسان رضوی، رکورد کاهش مصرف گاز را بشکند و به الگویی برای همه کشور تبدیل شود.

 این تماس صوتی معجزه آسا در واقع هنر اپراتور ارسال پیام صوتی آوانک بود. این اپراتور که اولین سامانه پیام صوتی در ایران است، همیشه دغدغه‌مند بوده و توانسته در حرکت‌های مردمی توجهات را جلب کند و نتایج درخشانی را رقم بزند! (یک نمونه آن همین پویشی بود که به اداره گاز کمک کرد.)

آیا ما هم می‌توانیم پیام صوتی بسازیم و ارسال کنیم؟ بله!

در واقع هر کسی که با هر هدفی تمایل داشته باشد که یک پیام، دعوت به اقدام یا حرکتی مردمی مانند همین پویش «هر خانه یک اتاق گرم» را انجام دهید، اپراتور پیام صوتی آوانک خدمت گذاری حاضر است.

اکثر کسب‌وکارها و شرکت‌ها از امکانات این اپراتور پیام صوتی برای ارسال پیام تبلیغاتی  استفاده می‌کنند. در واقع آن‌ها پیام تبلیغاتی خود را آماده می‌کنند و متن آن‌ها به صورت خودکار به صدا تبدیل می‌شود! و برای هر منطقه، افراد خاص یا گروهی از مردم که بخواهند ارسال می‌شود.

اگر قصد شما تبلیغات باشد و یا بخواهید در یک اطلاعیه خدماتی یا اجتماعی پیامی را برای فروش یا صرفا همدلی کسب‌وکار خود در شرایط خاص با مردم اعلام کنید، این اپراتور راه حل قطعی شماست. این همان  معجزه‌‌ای بود که اداره گاز را نجات و به نتایج درخشان منجر شد.

قطعی گاز در کمین نشسته بود، آوانک در صرفه جویی غوغا کرد!

امروز صبح کانال‌های خبرگذاری اعلام کردند مشارکت بی‌نظیر مردم در خراسان، اداره گاز را شوکه کرد و خطر قطعی گاز را به طرز چشم‌گیری کاهش داد. در طی ۲۴ ساعت گذشته که در اوج مصرف گاز به سر می‌بردیم. پیام‌های صوتی آوانک که برای تلفن‌های ثابت ارسال می‌شد و آن‌ها را به مصرف کمتر در پویش «هر خانه یک اتاق گرم» دعوت می‌کرد.

و اما نتیجه شگفت‌انگیز بود و اداره گاز و خانواده‌‌های زیادی را از سرما نجات داد. علی رغم اینکه پیش‌بینی‌ها اینطور بود که با کاهش ناگهانی و شدید دما، مصرف گاز در این استان باید به ۶۴/۵ میلیون متر مکعب می‌رسید. اما چنین نشد. قطعی گاز در کمین بود و هوای سرد تمام استان را تسخیر کرده بود و در این شرایط وانفسا، مصرف گاز، نه تنها بیشتر نشد بلکه یک میلیون متر مکعب کاهش پیدا کرد!

۳۰۰ هزار خانواده از قطعی گاز نجات پیدا کردند!

پیام‌های صوتی انبوه آوانک که برای شماره‌های همراه و تلفن‌‌های ثابت‌ بسیاری ارسال شد، توانست در جلوگیری از قطع گاز ۳۰۰ هزار خانواده نقش پررنگی داشته باشد.  اما چطور این اتفاق رخ داد؟ چه قابلیت‌هایی در این اپراتور وجود داشت که توانست چنین اتفاق بزرگی را رقم بزند و خیال اداره گاز و مردم دغدغه‌مند را راحت کند؟

امکاناتی در این اپراتور که باعث شد معجزه عدم قطع شدن گاز رخ دهد!

  • در پنل پیام صوتی این اپراتور می‌توان یک منطقه را از روی نقشه انتخاب کرد  برای تمام مردم موجود در آن منطقه پیام صوتی ارسال کرد و تماس انبوه ایجاد کرد.
  • در این پنل می‌توان از امکانات استودیو آوانک استفاده کرد و از ضبط صدا با ارسال پیامک استفاده کرد. هر کسی می‌تواند پیام متنی خودش را آماده کند تا توسط بهترین گویندگان ایران ضبط شود
  • در این پنل می‌توان گزارش‌های دقیقی دریافت کرد که نشان می‌دهد هر نفر تا چه میزان از پیام صوتی شما را گوش داده است. به این ترتیب می‌فهمید که در پیام‌های مختلفی که ارسال کرده‌اید کدام یک بهتر بوده است. دقیقا همین عامل به صورت مستقیم در قطعی گاز موثر بود، چون این شرکت توانست بهترین پیام را برای انتقال مفهوم همدلی بر اساس گزارش‌ها تشخیص دهد و آن را برای افراد بیشتری ارسال کند.
  • در این پنل می‌توان با ارسال سریالی پیام‌ها، اطلاع رسانی، خدمات و تبلیغات هدفمندتری انجام داد. به طور مثال اگر یک شماره وارد این لیست سریالی شود، پیام‌های صوتی از پیش تنظیم شده‌ای به صورت اتوماتیک برای آن‌ها ارسال می‌شود.
  • یکی از شگفتی‌های آوانک وب‌سرویس رایگان است. این قابلیت به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد وب‌سایت یا اپلیکیشن خود را به پنل ارسال پیام صوتی متصل کنند. و برای مخاطبین خود پیام صوتی ارسال کنند.

این اپراتور بزرگ و قدرتمند در کشور با بی شمار امکاناتی که از دیدن آن‌ها متعجب می‌شوید توانسته‌ است اتفاقاتی هیجان انگیز را در دنیای کسب‌وکار و مسائل اجتماعی رقم بزند. قطعی گاز و رفع بحرانی که اداره گاز با آن درگیر بود تنها گوشه‌ای از قدرت نمایی این اپراتور برای پیام رسانی است.

آوانک حالا شش سال است که توانسته به عنوان یکی از بهترین محصول‌های نرم‌افزاری آموت افتخار جایزه «برترین برند» را آن‌هم برای شش سال متوالی تجربه کند.  برای آشنایی بیشتر با این اپراتور بزرگ به وب‌سایت آوانک سر بزنید.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.