کدخبر :275092 پرینت
20 آذر 1401 - 09:45

اینترنت پرسرعت به پنج روستای تفت استان یزد رسید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: سایت جدید تلفن همراه با تکنولوژی نسل دوم و چهارم تلفن همراه در روستاهای تفت راه‌اندازی شد و با اجرای این طرح پنج روستای این شهرستان از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت ۴G همراه بهره مند شدند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمدرضا پاکدل افزود: برای بهبود کیفیت دسترسی ساکنان روستاهای دستجرد، بورق، تقی آباد، محمود آباد و جلیل آباد به اینترنت پرسرعت همراه، نیاز به ایجاد سایت جدید تلفن همراه بود که در این زمینه برنامه ریزی های لازم صورت گرفت.

وی ادامه داد: بنابراین سایت تلفن همراه با تکنولوژی نسل دوم و چهارم موبایل در این روستاها با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) اجرا شد تا مردم و مشاغل فعال در این منطقه به زیرساخت مناسب برای دریافت خدمات فناوری اطلاعات دسترسی داشته باشند.

پاکدل تکمیل پوشش و توسعه ارتباطات روستایی به منظور سهولت در زندگی و کسب و کار روستاییان مخصوصا برای دریافت خدمات آموزش مجازی، دولت الکترونیک و بانکداری الکترونیک را از اولویت‌های وزارت ارتباطات برای کاهش شکاف دیجیتال و تحقق عدالت اجتماعی از مسیر عدالت ارتباطی دانست.

تفت در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.