افزایش ترافیک 30 درصدی پلتفرمهای داخلی برای جابهجایی مرسولات پستی
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت: بر اساس قراردادهایی که شرکت ملی پست با پلتفرمهای داخلی برای جابجایی مرسولات آنان دارد، به طور متوسط بیش از 30 درصد افزایش ترافیک داشتهاند.
به گزارش سیتنا، محمود لیائی در گفتوگو با مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت ارتباطات با اشاره به مهاجرت کسب و کارها از پلتفرم های خارجی به پلتفرم های بومی، گفت: بر اساس قرارداد هایی که پست با پلتفرم های داخلی برای جابجایی مرسولات آنان دارد به طور متوسط بیش از 30 درصد افزایش ترافیک داشته اند.
وی با اشاره به کاهش درآمد و ترافیک پست در مهر ماه گذشته بعد از محدودیت های اعمال شده برای برخی پلتفرم های خارجی، از افزایش درآمد و ترافیک این شرکت در آبان ماه نسبت به مهرماه خبر داد و افزود: درآمد شرکت ملی پست و ترافیک مرسولات در آبان ماه نسبت به مهر ماه سال جاری به ترتیب 27 و 16 درصد افزایش داشته است.
مدیرعامل شرکت ملی پست، با اشاره به اینکه بخشی زیادی از لجستیک و جابجایی کالاهای فروخته شده توسط کسب و کارهای اینترنتی از طریق پست انجام می شود، وضعیت ترافیک و درآمد پست را شاخص مناسبی برای نشان دادن وضعیت کسب و کارهای اینترنتی دانست و گفت: افزایش ترافیک مرسولات و همچنین درآمد شرکت پست در یک ماه گذشته نشان می دهد که حال کسب و کارهای اینترنتی رو به بهبود است.
لیائی با اشاره به جابه جایی 256 میلیون مرسوله توسط پست در سال گذشته، تصریح کرد: در سال جاری پیش بینی کرده ایم که بتوانیم 300 میلیون مرسوله را جابهجا کنیم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید