کدخبر :273765 پرینت
08 آبان 1401 - 15:34

تاثیر آشنایی نمایندگان مجلس به مسائل مخابرات در تصمیم‌گیری‌ها

مدیرکل امور مجلس شرکت مخابرات ایران گفت: از جمله برنامه‌های شرکت مخابرات ایران در امور مجلس، آشنا کردن نمایندگان با ساختار، معضلات و شرایط مخابرات است و این آشنایی باعث می‌شود که مجلس در تصمیم‌گیری‌هایش واقع بینانه‌تر رفتار کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس بشیری ضمن بیان این مطلب وتاکید بر توجه به نیازهای مشتریا ن این شرکت گفت: براین اساس کارگاه های آموزشی با هدف در جریان گذاشتن اتفاقات جاری مخابرات برای کارشناسان کمیسیون ها نیز برگزار می شود.

بشیری استراتژی این امور را احیای جایگاه اصلی مخابرات به عنوان شبکه مادر فناوری و ارتباطات درکشور اعلام کرد وگفت: از آنجایی که منفعت مخابرات و مشترکانش بر هر چیزی اولویت دارد، تمام سعی ما براین است تا نگاه دولتی به شرکت از بین برود و در تصمیم گیری ها تنها منفعت مشتریان مخابرات لحاظ شود.

وی همچنین بازگشت مخابرات به جایگاه اصلی خود و کانالیزه شدن خواسته های نمایندگان را از دیگر برنامه های امور مجلس اعلام کرد و گفت: درخواستی که به مصلحت مخابرات ایران بوده یا برای شرکت آورده مالی داشته باشد ؛ اجابت می شود .در واقع سعی براین است که روابط نمایندگان مجلس، وزرا و حتی رئیس جمهور و مسئولین کشوری با شرکت مخابرات ایران اصلاح شود.

بشیری بر حذف خدمات یکسویه و یا خدماتی که برای مخابرات تبعات داشته باشد، تاکید کرد و گفت : نمایندگان مجلس ، وزرا و مسئولین کشوری همگی از یک درگاه واحد ، خدمات متناسب با منافع مخابرات دریافت می کنند.

مدیرکل امور مجلس شرکت مخابرات ایران نتیجه این برنامه ها و استراتژی ها را احیای جایگاه شرکت مخابرات ایران دانست و اظهار داشت : به عنوان مثال، تا امروز شرکت مخابرات ایران برای اجرای فیبر نوری و USO در روستاها ، بودجه ای از دولت دریافت نمی کرد ولی امروز این شرکت به عنوان تنها ارایه دهندهFTTH در کشور شناخته شده و ازحمایت های مالی وغیرمالی دولت در این زمینه بهره می برد.

همچنین مشترکان ویژه دولتی با رویکرد تجاری ایجاد کرده ایم . در حال حاضر ۷۰هزار مشتری ویژه از ارگان ها ونهادهای دولتی، از مخابرات خدمات و سرویس دریافت می کنند.

وی رویکرد اصلی فعالیت ها در زمینه امور مجلس را توسعه مخابرات و تجاری سازی اعلام کرد و گفت: در نظر داریم مخابرات بتواند با استفاده از زیرساخت ها ، منابع مالی و حمایتی دولت بتواند در فضاهایی که موفق است، ورود کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.