کدخبر :273320 پرینت
25 مهر 1401 - 14:46

نقش ورزش در سلامت کارمندان و میزان بهره‌وری آنها

مدیرعامل موسسه فرهنگی، رفاهی، ورزشی پیام گفت: در حوزه کارمندی آثار حضور و مشارکت پرسنل در میادین و عرصه‌های ورزشی همواره مشهود و بدون شک کارمندی که با ورزش در مسیر تندرستی و سلامت گام بر می‌دارد در سازمان بهره‌وری و تاثیرگذاری بیشتری دارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، آیین افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدا با حضور مدیرعامل موسسه پیام و جمعی از مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمین چمن این موسسه برگزار شد.

حسین نعمتی مدیر عامل موسسه فرهنگی، رفاهی، ورزشی پیام در این مراسم با اشاره به هفته تربیت بدنی، این هفته را فرصت مناسبی برای یادآوری جایگاه ورزش و تندرستی در جامعه و رویکردهای موثر آن در تمامی سطوح فردی و اجتماعی عنوان کرد.

نعمتی به اهمیت ورزش برای کارکنان ادارات و دستگاه ها پرداخت و گفت: در حوزه کارمندی آثار حضور و مشارکت پرسنل در میادین و عرصه های ورزشی همواره مشهود و بدون شک کارمندی که با ورزش در مسیر تندرستی و سلامت گام بر می دارد در سازمان بهره وری و تاثیرگذاری بیشتری دارد.

مدیر عامل موسسه پیام تاکید کرد: موضوع ورزش و تربیت بدنی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جایگاه ویژه ای داشته و از اولویت های برنامه ریزی و اقدام در این وزارتخانه است

وی افزود: موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام به عنوان سکاندار طرح ریزی و اجرای خدمات، فعالیت و رویدادهای ورزشی همواره تلاش کرده با همدلی و هم افزایی علاوه بر ایجاد انگیزه های رقابتی پایه گذار دوستی و رفاقت باشد.

نعمتی به برنامه های موسسه پیام برای گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد و گفت: رویداد ورزشی جام شهدا، مسابقات هفته تربیت بدنی ویژه کارکنان آقا و خانم، تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، برگزاری گلگشت تفریحی ورزشی کارکنان و خانواده آنان، از برنامه های طراحی شده برای هفته تربیت بدنی و ورزش است.

بر اساس این گزارش مراسم قرعه کشی این مسابقات همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد.

در این مراسم خانواده شهید محمد اینانلو از شهدای ارتباطات کشور و محمد پارسا فوتبالیست سابق موسسه پیام حضور داشتند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.