روبیکا: بگذاریم کاربران در فضای رقابتی، خودشان پلتفرم را انتخاب کنند
روبیکا طی بیانیهای در پاسخ به شایعات و ابهامات اخیر اظهار داشته است که از شرایط پیش آمده برای دسترسی به اینترنت و محدودیت سرویس های بین المللی متاسف است و ترجیح میدهد در یک فضای رقابتی، بر اساس مزیتهای بومی با سایر پلتفرمها رقابت کند.
به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، روبیکا با سهامداری همراهاول و ایرانسل، ماهیتی خصوصی دارد. این اپلیکیشن باتوجه به مدل درآمدی براساس سهم درآمد از ترافیک مصرفی کاربران، برای سهامداران خود سودآور بوده و نیازی به حمایتهای مالی دولتی ندارد.
جذب میلیونها مخاطب در روبیکا از ابتدا با ارائه خدمات کاربردی صورت گرفته بود که گواه این ادعا، حضور بیش از ۱۴ میلیون نفر کاربر فعال روزانه و بیش از ۳۲ میلیون کاربر یکتای فعال در ماه است.
از سال گذشته تاکنون با در دسترس قرار گرفتن سرویس کسب درآمد روبیکا، بیش از یکصدهزار نفر توانستهاند با فعالیت و تولید محتوا در این اپلیکیشن کسب درآمد کنند.
مجموعه روبیکا ضمن تکذیب ادعاهای مطرح شده از سوی برخی افراد و رسانهها، خواستار ارائه مستندات از مدعیان است و حق خود را برای شکایت از ادعاهای جعلی محفوظ میداند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید