عباسی شاهکوه: ارائه خدمات مرکز تماس نیازی به پروانه ندارد
دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با رویکرد مقرراتزدایی و به منظور تسهیل و کاهش هزینههای کسب و کار و حذف مجوزهای غیرضروری، با پیشنهاد رگولاتوری مبنی بر حذف پروانه ارائه خدمات مرکز تماس موافقت کرد.
به گزارش سیتنا، صادق عباسی شاهکوه افزود: با تصویب کمیسیون ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) از فهرست خدمات نیازمند دریافت پروانه حذف شد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اشاره به اینکه با ابلاغ مصوبه ۳۲۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تاسیس و ارایه خدمات مرکز تماس به دریافت پروانه نیاز ندارد، گفت: پروانههای فعلی ارایه خدمات مرکز تماس پس از پایان مدت اعتبارشان تمدید نمیشوند و در صورتیکه دارنده پروانه قبل از پایان مدت اعتبار مجوزش، برای خاتمه فعالیتش درخواست دهد، پروانه وی لغو میشود.
عباسی شاهکوه درباره شرایط جدید نحوه فعالیت متقاضیان ارایه خدمات مرکز تماس اظهار کرد: ارایهدهندگان خدمات مرکز تماس صرفاً بایستی مشخصات خود را در پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir ثبت کنند.
وی تاکید کرد: با ابلاغ مصوبه ۳۲۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تمامی مصوبات قبلی درباره ارایه خدمات مرکز تماس منسوخ میشود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید