کدخبر :270767 پرینت
04 مرداد 1401 - 09:08

شرکت برق تهران: اختلال اینترنت، ارتباطی با برق شهر تهران نداشت

شرکت توزیع نیروی برق تهران در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: پیرو انتشار برخی شایعه‌ها که علت اختلال در اینترنت کشور در روز گذشته (سوم مردادماه) را قطعی برق اعلام کرده‌اند، ضمن تکذیب این شایعه به اطلاع می‌رساند، شبکه برق شهر تهران در شرایط کاملاً پایدار قرار داشته و هیچ‌گونه اختلالی در تامین برق شرکت ارتباطات زیرساخت رخ نداده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تهران پیرامون اختلال اینترنت کشور (لینک خبر)در روز گذشته (سوم مردادماه) آمده است:

پیرو انتشار برخی شایعه‌ها که علت اختلال در اینترنت کشور را قطعی برق اعلام کرده‌اند، ضمن تکذیب این شایعه به اطلاع می‌رساند، شبکه برق شهر تهران در شرایط کاملاً پایدار قرار داشته و هیچ‌گونه اختلالی در تامین برق شرکت ارتباطات زیرساخت رخ نداده است.

گفتنی است روز گذشته سوم مردادماه سال جاری، اختلال اینترنت داخلی و بین الملل رخ داد که دلیل آن، قطعی برق ساختمان LCT شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام شد و دسترسی به برخی سرویس دهنده های اینترنتی را دچار مشکل کرد.

این اختلال بامداد امروز سه شنبه (چهارم مردادماه) نیز ادامه داشت و دلیل آن از سوی سرویس دهنده های خدمات اینترنتی، اصلاحات زیرساختی از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت مطرح شد.

در همین راستا شرکت مخابرات نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد که قطعی اینترنت در تهران مربوط به مخابرات ایران نیست. (خبر سیتنا)

به دنبال این قطعی شرکت ارتباطات زیرساخت نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: اختلال اینترنت ثابت در برخی از مناطق تهران بر اثر فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال نیرو بوده است که با استفاده از مسیرهای جایگزین در خطوط انتقال نیرو این مشکل مرتفع و ارایه سرویس در سطح شبکه به حالت عادی برگشت. تدابیر ویژه و فوری لازم برای رفع مشکل از سوی مهندسان و کارشناسان فنی این شرکت انجام و مشکلات حادث شده مرتفع گردید.(خبر)

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.