تسریع روند رسیدگی به شکایات سامانه 124 در استان البرز
رئیس سازمان صمت استان البرز گفت: سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی به تازگی به سامانه ملی متصل شده است و این سامانه اکنون بهصورت سه شیفت میتواند در هر شیفت چهار پاسخگو سامانه ۱۲۴ را به همشهریان البرزی متصل کند.
متن خبر
به گزارش سیتنا، رامین ربیعی افزود: نظارت بر بازار استان البرز با توسعه سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی تسهیل شده است و اکنون روزانه بیش از 300 تماس تلفنی با این سامانه برقرار میشود.
وی ادامه داد: در روش جدید، تماسگیرنده با دریافت پیامک از روند رسیدگی و نتیجه شکایت خودآگاه میشود.
ربیعی با اشاره به ثبت بیش از هزار مورد شکایات مردمی در سامانه 124، اعلام کرد: از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و رعایت نشدن ضوابط عرضه کالا، مراتب را از طریق تلفن گویای 124 گزارش کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید