ایرانسل جدیدترین محصولات و خدمات دیجیتال خود را در «تلهکام ۱۴۰۰» معرفی میکند
ایرانسل با حضور در نمایشگاه ایران تلهکام ۱۴۰۰، آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزههای مختلف فناوریهای ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راهکارهای سازمانی معرفی میکند.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در در سالن هشت بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی ایران تلهکام ۱۴۰۰ که از دو تا پنج دی در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود، جدیدترین خدمات و محصولات دیجیتال خود را با شعار «نبض زندگی دیجیتال»، در معرض بازدید علاقهمندان قرار میدهد.
بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی مخابرات، فناوریاطلاعات و راهحلهای نوآورانه (ایران تلهکام ۱۴۰۰)، صبح پنجشنبه دی دی، در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران افتتاح میشود و شرکتهای بزرگ ارتباطی ایران از جمله ایرانسل و فعالان حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور دارند.
ایرانسل، اولین ارائه دهندۀ نسل پنج تلفن همراه (5G)، در این نمایشگاه بینالمللی، جدیدترین محصولات و خدمات خود در حوزۀ زندگی دیجیتال، ایجاد زنجیرۀ خدمات دیجیتال برای توانمندسازی کسبوکارهای نوپا از جمله سوپراپلیکیشن ایرانسل من، بازار دیجیتال تبادل API یلوهاب (Y’ello Hub)، راهکار دیجیتال خدمات تبلیغاتی یلوادوایز (Y’ello Adwise)، پلتفرم آموزش آنلاین داناپلاس و نیز راهکارهای هوشمند مبتنی بر کلانداده را عرضه میکند.
مجموعۀ ایرانسللبز نیز در این نمایشگاه، با برگزاری همایش تخصصی «تأثیرات نسل پنجم موبایل (5G) بر فناوریاطلاعات و کسبوکارهای دیجیتال»، حول سه محور «تحول دیجیتال از رؤیا تا واقعیت»، «5G، پیشرانی قدرتمند برای ارائه خدمات اینترنت اشیا» و «نقش شبکههای 5G در اقتصاد و کسبوکار» حضور دارد. این همایش، روز جمعه سه دی ۱۴۰۰، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲، در سالن همایش شمارۀ یک نمایشگاه بینالمللی تهران، برگزار میشود. ایرانسل هماکنون، با داشتن هشت سایت تجاری نسل پنج، رکورددار سرعت و تعداد سایتهای تجاری 5G در ایران است.
اقدامات ایرانسل در هوشمندسازی و دیجیتالی کردن فرایندهای ارتباط با مشتریان، از جمله سامانۀ پاسخگویی هوشمند «آواتار»، سیمکارتهای ایرانسل با پیششمارۀ جدید ۰۹۰۰، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، پرتال مزایدۀ شمارههای رند، حساب چندکاربره، شارژ اضطراری، پیشنهاد ویژه #۴۴۴۴*، تلویزیون اینترنتی لنز، پرتال احراز هویت و اپلیکیشن پیشواز، از دیگر بخشهای غرفۀ ایرانسل در این نمایشگاه هستند.
ارائۀ جدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل و محصولات و خدمات حوزۀ B2B نیز بخش دیگری از غرفۀ ایرانسل را به خود اختصاص داده است. در این بخش، از جمله، همکاری ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه سپاهان در طرح تحول دیجیتال این شرکت، به عنوان نخستین ورود نسل پنج تلفنهمراه در حوزه صنعت ایران، تشریح میشود.
خدمات ویژۀ پشتیبانی ایرانسل برای توانیابان، توسعۀ پوشش اینترنت پرسرعت روستایی، تلاش برای حفظ محیطزیست و کاهش ردپای کربن، مدرسهسازی در مناطق محروم و سیلزده و… نیز از جمله اقدامات و برنامههای ایرانسل در حوزۀ پایداری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی است که در این نمایشگاه، به بازدیدکنندگان معرفی میشود.
بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی مخابرات، فناوریاطلاعات و راهحلهای نوآورانه (ایران تلهکام ۱۴۰۰)، از دو تا پنج دی ماه، از ساعت هشت تا ۱۵ در سالن هشت محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران و با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار میشود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید