کدخبر :264489 پرینت
29 آذر 1400 - 13:09

حمایت تیم‌های متخصص تولید محتوا توسط خانه‌های خلاق و نوآوری

فراخوان پذیرش تیم‌ها و استارتاپ‌های خلاق و نوآوری در حوزه «رسانه‌های صوتی و تصویری» و «آموزش و سرگرمی» توسط خانه خلاق و نوآوری نیتک منتشر شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح تا 10 دی‌ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند تا ایده‌ها، محصولات و خدمات خود را معرفی کنند و از حمایت‌های این فراخوان بهره‌مند شوند. تیم‌های استارتاپی، کسب‌وکارهای نوپا، ارائه‌دهندگان خدمات دیجیتال و تولیدکنندگان محتوا، مخاطبان اصلی این فراخوان هستند.

مشارکت کنندگان در این طرح می‌توانند از خدماتی چون «توانمندسازی»، «استفاده از فضای فیزیکی و اداری اشتراکی»، «خدمات پشتیبانی فنی»، «شرکت در دوره‌های آموزشی»، «بهره‌گیری از استودیوهای مجهز برای تولید محتوا»، «سرمایه‌گذاری و پشتیبانی مالی توسط گروه سرمایه‌گذاری وسنی» و «اتصال به شبکه سرمایه‌گذاران شتابدهنده» که توسط خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند.

این فراخوان که با مشارکت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شده است، زمینه‌ای برای معرفی توانمندی‌های موجود در این حوزه به بازار و سرمایه‌گذاران آن، فراهم می‌کند.

 توانمندسازی استارتاپ‌ها در راستای تامین مالی، تدوین مدل کسب‌وکار، تجاری‌سازی و جذب سرمایه‌گذار، آموزش و مشاوره بازاریابی و تسهیل فرآیند نفوذ در بازار هدف از جمله حمایت‌های دیگر ارائه شده به تیم‌های شرکت کننده در این فراخوان خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.