کدخبر :263905 پرینت
09 آذر 1400 - 12:33

کاربران فضای مجازی: چگونه پست‌های غیراخلاقی در دیوار تایید شده است؟! / بررسی‌ها: محتواهای غیراخلاقی قدیمی است

برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار نمونه‌هایی از تصاویر و آگهی‌های تایید شده در سایت دیوار با محتوای غیراخلاقی، سوال پرسیده‌اند که چگونه ناظران تایید پست در این پلتفرم، نسبت به انتشار آگهی‌هایی همچون فروش اجناس سخت‌گیری داشته و به راحتی امکان انتشار آنها را نمی‌دهند، اما محتواهای غیراخلاقی بعضا بدین گونه منتشر شده است. در همین حال بررسی‌ها نشان می‌دهد که این‌گونه محتواهای غیراخلاقی قدیمی است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در پی انتقادهای روزهای اخیر به حکم حبس قطعی مدیرعامل پلتفورم دیوار به اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا از طریق جذب زنان تن‌فروش» ، برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار نمونه‌هایی از تصاویر و آگهی‌های تایید شده در این سایت با محتوای غیراخلاقی، سوال پرسیده‌اند که چگونه ناظران تایید پست در این پلتفرم، نسبت به انتشار آگهی‌هایی همچون فروش اجناس سخت‌گیری داشته و به راحتی امکان انتشار انها را نمی‌دهند، اما محتواهای غیراخلاقی بعضا بدین گونه منتشر شده است.

در همین حال بررسی‌های سیتنا نشان می‌دهد که این‌گونه محتواهای غیراخلاقی قدیمی است و در حال حاضر با جستجو در دیوار با این محتواها مواجه نمی‌شوید.

دو نمونه از پست‌های انتقادی کاربران توئیتر نسبت به عملکرد مدیریت سایت دیوار به شرح ذیل است:

[node:title]

[node:title]

در همین حال یک کاربر که به دنبال آگهی فروش اجاق گاز در دیوار بوده و توسط ناظر این سایت مجبور به تغییر محتوای آگهی در چندین نوبت شده، توئیت ذیل را منتشر کرده است:

[node:title]

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.