شکایت از اپراتورها و سرعت اینترنت؛ در صدر پیامکهای گلایه آمیز مردم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم در پستی اینستاگرامی فهرستی از موضوعات پیامکهای ارسالی مردم را منتشر کرد.
به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی شب گذشته و در آخرین ساعات وزارت خود، در پستی اینستاگرامی نوشت:
پیامکها در کنار شبکههای اجتماعی، پنجره ارتباط مستقیمی بین شما و من بود.
گزارش فوق از آمار دستورات شما از طریق کانال پیامکی است که تلاش کردم عمدهی آنها را پیگیری کنم.
خاطرات خوبی از این نوع تعامل با مردم برایم ایجاد شد. بویژه وقتی محدود ناسزاها به لبخند رضایت و رفاقتها بدل شد.
در هر حال از فردا مسئولیت بنده به عنوان وزیر ارتباطات خاتمه خواهد یافت اما همچنان کانال ارتباطی ما با هم باز خواهد بود و رفاقتها همچنان ادامه خواهند داشت.
براتون بهترینها رو آرزو دارم.
بر اساس فهرست منتشر شده از سوی آذری جهرمی بیشتر میزان پیامهای ارسالی به وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به شکایت از اپراتورها اختصاص و پس از آن به ترتیب حال و احوال دوستانه مردمی، درخواست توسعه پوشش اینترنت در روستاها یا شکایت از سرعت اینترنت، شکایت و انتقاد از خدمات پستی، درخواست اشتغال، شکایت از عملکرد همکاران، خدمات پست بانک، دولت الکترونیک، اشکالات گیمرها و درخواست مساعدت از سوی همکاران قرار دارد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید