کدخبر :258012 پرینت
20 خرداد 1400 - 00:28

رییسی: اینترنت را برای دهک‌های پایین جامعه رایگان خواهم کرد

رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: برای تقویت اقتصاد فضای مجازی حداقل اینترنت را برای دهک‌های پایین جامعه رایگان خواهم کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سید ابراهیم رییسی در مسجد دانشگاه تهران و در جمع دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، گفت: علم و فناوری و دانشگاه بعنوان پایه تحول باید در متن تحولات باشد و یکی از اشکالات فعلی در حاشیه بودن دانشگاه است که دولت من این نگاه را تغییر می‌دهد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال دانشجویی درباره دیدگاهش درخصوص فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی بهترین ظرفیت برای نظارت ملت بر دولت است.

رییسی ادامه داد: اینترنت و فضای مجازی از مهمترین ساخته‌های بشر است که با سرعتی بیش از دیگر اختراعات و ابداعات لایه‌های زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به گسترش ارتباطات در جهان امروز گفت: زیرساخت‌های فضای مجازی باید متناسب با گستره آن توسعه یابند و در صورت اعتماد مردم این کار در دولت آینده پیگیری خواهد شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در عین حال افزود: فضای مجازی یک فضای مهم برای کار و درآمدزایی است و امروز هند و پاکستان به اندازه پول نفت برخی کشورها از اقتصاد فضای مجازی درآمد کسب می‌کنند.

وی افزود: در صورت اعتماد مردم، برای تقویت اقتصاد فضای مجازی حداقل اینترنت را برای دهک‌های پایین جامعه رایگان خواهم کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.