کد مطلب: 

257443

گرداننده کانال تلگرامی مروج روابط نامشروع همجنسگرایی دستگیر شد

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران از دستگیری گرداننده کانال تلگرامی غیر اخلاقی و نامتعارف در بین نوجوانان و افراد کم سن و سال، خبر داد
گرداننده کانال تلگرامی مروج روابط نامشروع همجنسگرایی دستگیر شد

به گزارش سیتنا، سرهنگ رضا ملوکی، رئیس پلیس فتا شرق استان تهران، اعلام کرد: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه و طی رصد فضای مجازی، کانال تلگرامی که اقدام به انتشار عکس و فیلم‌های غیراخلاقی و تشویق  به روابط نامشروع همجنسگرایی در فضای مجازی می‌کرد شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بعد از اقدامات تخصصی و فنی‌ تیم کارشناسان پلیس فتا، متهم پرونده شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستورات لازم در خصوص جلب وی اخذ شد.

این مقام مسئول افزود: متهم پرونده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت بازجویی و بررسی بیشتر به پلیس فتا منتقل شد و پس از بررسی تجهیزات الکترونیکی متهم مشخص شد ضمن راه اندازی گروههای متعدد در شبکه اجتماعی تلگرام با هزاران نفر عضو و کاربر فعال، اقدام به ترویج رابطه نامتعارف بین افراد کم سن و سال و نوجوانان می کرد.

سرهنگ ملوکی گفت: در نهایت تمامی گروه‌های غیر اخلاقی از دسترس متهم خارج شد و پرونده تکمیلی به دادسرا اعزام و نامبرده به اتهام افساد فی الارض و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رییس پلیس فتا شرق استان تهران ضمن اشاره به این موضوع که ثبت گزارش در وب‌سایت پلیس فتا به منزله شکایت نمی‌باشد و کاربران باید برای سیر مراحل قانونی به دادسرای محل سکونت خود مراجعه کنند از شهروندان خواست: جهت ثبت گزارش تخلف کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی وارد سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir شده و از طریق پنل سمت چپ سایت قسمت ارتباطات مردمی  در قسمت ثبت وب سایت های متخلف گزارش خود را ثبت نمائید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-05-22 23:52

افزودن دیدگاه جدید