کدخبر :257247 پرینت
26 اردیبهشت 1400 - 18:18

فیلم/ جریمه‌ی سنگین در انتظار استخراج کنندگان غیرقانونی رمزارز‌ها

سخنگوی صنعت برق کشور، مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز‌ها را را تهدیدی برای صنعت برق کشور خواند و هشدار داد که جریمه سنگین در انتظار استخراج کنندگان غیر مجاز رمز ارز‌ها خواهد بود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مصطفی رجبی مشهدی در ارتباط با برنامه روزی خط خبر شبکه خبر گفت: ما در حال شناسایی استخراج کنندگان غیر مجاز رمز ارز‌ها هستیم و در صورت شناسایی با آنان برخود شدید خواهد شد.

وی درباره روش‌های برخورد با استخراج کنندگان غیر مجاز رمز ارز‌ها گفت: برخی از این مصرف کنندگان از مشترکان بزرگ هستند که براحتی قابل شناسایی هستند و بیشتر آن‌ها را هم شناسایی کرده ایم، اما بخشی دیگر مربوط به مصرف کنندگان خانگی است.

سخنگوی صنعت برق گفت: متاسفانه برخی از این ماینر‌های با کیفیت کم و راندمان نامناسب به منازل مسکونی راه یافته اند که نه تنها کارایی ندارند و مصرف برق را چندین برابر می‌کنند بلکه سودهی چندانی هم برای مالکان خود به همراه ندارند.

رجبی مشهدی افزود: این دستگاه‌ها ضمن آنکه مصرف برق خانوار را چندین برابر می‌کنند خساراتی هم به همسایگان وارد می‌کنند.

وی افزد: در صورت شناسایی این استخراج کنندگان غیر مجاز، خسارات به قیمت متوسط صادراتی برق را از زمان استفاده از آنان دریافت می‌کنیم و جریمه ناشی از آسیب رساندن به شبکه‌های برق را هم از آنان اخذ خواهیم کرد و پس از معرفی به دادگاه بار دیگر همین جرایم از ان‌ها اخذ خواهند شد و بنابر این هزینه سنگینی را باید بپردازند.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.