کدخبر :254373 پرینت
20 بهمن 1399 - 09:30

تلاش مدیرعامل شرکت مخابرات ایران جهت بازگرداندن این مجموعه به دوران طلایی خود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت ارشد شرکت مخابرات ایران برآن است که موانع و مشکلات موجود در سطح مناطق و مراکز مخابرات کشور برطرف شود تا بتوانیم مخابرات را به دوران طلایی خود بازگردانیم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس سلطانی، در نشست پایش فنی و تجاری مخابرات منطقه تهران که یکشنبه 19 بهمن ماه از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشت ، شیوه ارزیابی دوره ای در سطح مناطق و مراکز مخابرات منطقه تهران که در قالب جلسات پایش فنی و تجاری بصورت ماهیانه برگزار می شود راشایسته دانست و به عنوان الگویی قابل تسری به سایر مناطق مخابراتی کشور قلمداد کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران گفت: زمینه شکوفایی وبالندگی شرکت مخابرات ایران و مناطق مخابراتی کشور با اتکای به نیروهای توانمند و با انگیزه بیش از پیش محقق شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این جلسه با اشاره به اینکه تعداد تلفن های منصوبه در تهران از مرز 9 میلیون شماره گذشته است از زحمات و تلاش های مدیران و کارکنان مجموعه مخابرات منطقه تهران قدردانی کرد و خاطرنشان ساخت: تمام تلاش مجموعه مدیریت ارشد شرکت مخابرات ایران برآن است که موانع و مشکلات موجود در سطح مناطق و مراکز مخابرات کشور برطرف شود تا بتوانیم مخابرات را به دوران طلایی خود بازگردانیم و به عنوان یک شرکت ممتاز و شاخص در سطح کشور مجددا معرفی کنیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.