کدخبر :252832 پرینت
08 دی 1399 - 15:14

تمدید مهلت معرفی خبرنگاران برای دریافت اینترنت ویژه‌ی خبرنگاری تا ساعت 22 امشب (هشتم دی‌ماه)

مهلت معرفی خبرنگاران توسط مدیران مسوول رسانه‌ها برای دریافت اینترنت ویژه‌ی خبرنگاری تا ساعت 22 امشب دوشنبه (هشتم دی‌ماه 99) تمدید شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پیش‌تر معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام کرده بود که در راستای تسهیل فعالیت‌های خبری اصحاب رسانه، فهرست خبرنگاران و اصحاب رسانه متقاضیِ دریافت اینترنت ویژه خبرنگاری (APN) که توسط مدیران مسئول رسانه‌های مشمول اعلام شده است را برای طی مراحل قانونی و تخصیص اینترنت، به مبادی ذیربط ارسال می کند.
 
فعالان رسانه‌ای شاغل در روزنامه‌های دارای نظم در انتشار، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای رتبه بندی، مشمول دریافت اینترنت ویژه خبرنگاری خواهند بود.
 
بر این اساس، مدیران مسئول رسانه‌های مشمول در مرحله نخست، در مهلتی که از روز جمعه 5 دی‌ماه آغاز و تا روز دوشنبه 8 دی‌ماه ادامه دارد، می‌توانند با ورود به سامانه جامع رسانه‌ها به نشانی e-rasaneh.ir و تایید مفاد توافق‌نامه مندرج در حساب کاربری‌شان، نسبت به معرفی همکاران رسانه‌ای خود شامل مدیران مسئول، سردبیران، دبیران و خبرنگاران اقدام کنند.

ساعاتی پیش معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال پیامکی به مدیران مسوول اعلام کرد که مهلت معرفی خبرنگاران برای دریافت اینترنت ویژه‌ی خبرنگاری تا ساعت 22 امشب دوشنبه (هشتم دی‌ماه 99) تمدید شده است.

انتهای پیام
 
 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.