برقراری تمام خدمات پستی در دوران تعطیلات کرونایی
مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: به دلیل اینکه پست در گروه یک خدمات رسانها قرار دارد و خدمات آن جزء الزامات و ضروریات روزمره زندگی شهروندان است، تمامی دفاتر پستی همانند روزهای دیگر دایر است.
به گزارش سیتنا، رمضانعلی سبحانیفر، با تاکید بر اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا به ویژه تعطیلات دو هفتهای اخیر کسب و کارها، بخش عمدهای از خریدهای مردم به صورت غیرحضوری و از طریق فروشگاههای اینترنتی انجام میشود، تصریح کرد: با توجه به اینکه تحویل بخش عمده این بستهها توسط شبکه پستی انجام میشود، شرکت ملی پست با بسیج تمامی امکانات موجود و بهره گیری از ظرفیتهای بخش خصوصی، تلاش کرده بستهها و امانات مردم را به موقع تحویل دهد.
معاون وزیر ضمن اشاره به تاخیر به وجود آمده در تحویل به موقع مرسولات در برخی نقاط کشور، اظهار داشت: امسال حجم مرسولاتی که وارد شبکه پستی میشود چند برابر سالهای گذشته است. این در حالیست که به دلیل قرار داشتن توزیع کنندگان در خط مقدم خدماترسانی، شماری از این همکاران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، مجبور به خروج از چرخه خدمترسانی تا پایان دوره بیماری و رسیدن به بهبودی کامل شدند.
سبحانیفر ضمن قدردانی از تمامی کارکنان شبکه پستی در این ایام بحرانی که با تمام وجود پای کار ایستادهاند و تلاش میکنند امانات مردم به موقع به دست آنها برسد، افزود: مردم هم در بسیاری مواقع صبوری به خرج داده و شرایط ویژه خدمتگذاران خود در شرکت ملی پست را درک کردند.
به گفته وی، با توجه به اینکه یکی از عمدهترین دلایل مراجعه مردم به دفاتر پستی، دریافت کدپستی ده رقمی است. متقاضیان میتوانند با مراجعه به سامانه GNAF.POST.IR کدپستی مورد نیاز خود را بهصورت غیرحضوری دریافت کنند.
سبحانیفر، در ادامه ضمن توصیه به شهروندان در خصوص رعایت دستورالعملهای بهداشتی و خروج از خانه به جز در موارد ضروری، گفت: خدمات غیرحضوری پست از طریق اپلیکیشن «پستخونه» و «الوپست» میتواند بخش عمدهای از نیاز مردم به خدمات پستی را برآورده سازد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید