کدخبر :246278 پرینت
19 تیر 1399 - 09:51

هدایت تلویزیون توسط شاخ‌های مجازی

منصور ضابطیان مجری برنامه‌های تلویزیونی درباره تأثیر گرفتن تلویزیون از اینستاگرام در استفاده از چهره‌های مجازی و برنامه‌سازی بیان کرد که تلویزیون باید فضای مجازی را هدایت کند نه برعکس عمل کند.

متن خبر

به گزارش مهر، منصور ضابطیان که این روزها بیشتر در رادیو فعالیت دارد درباره اینکه چرا کمتر مجریان حرفه‌ای تلویزیون در برنامه‌ها اجرا دارند گفت: ما در صداوسیما مجریانی داشته‌ایم که بهترین برنامه‌ها را ساخته‌اند و من از آن‌ها کار را یاد گرفته‌ام و متأسفانه امروز هیچیک در تلویزیون نیستند.

منصور ضابطیان درباره خلأ حضور این افراد اضافه کرد: وقتی این افراد نیستند یا همکارانم در حاشیه هستند، یعنی یک جای کار ایراد دارد؛ یا دایره دوستان تنگ شده که کسی در آنجا حضور ندارد یا شرایط کار مهیا نیست و این زنگ خطری است که خیلی وقت است به صدا درآمده است.

شاخ های مجازی در تلویزیون

مجری برنامه‌های «رادیو هفت» و «صد برگ» درباره اینکه چرا تلویزیون بیشتر به سمت برنامه‌هایی با رویکرد بهره‌گیری از اینستاگرام و یا چهره‌های مجازی رفته است، گفت: وقتی با سابقه‌ها در رسانه نباشند یعنی یا تلویزیون آن‌ها را تحمل نمی‌کند یا آن‌ها تلویزیون را تحمل نمی‌کنند و این به معنای از دست رفتن سرمایه‌های کشور است. ضمن اینکه این رسانه است که باید فضای مجازی را هدایت کند نه اینکه برعکس باشد و فضای مجازی روی این رسانه تأثیر بگذارد.

منصور ضابطیان در پایان درباره برنامه‌هایی که با هدف پخش از فضای مجازی ساخته می‌شوند، گفت: این حرفه‌ای نیست که ما با این هدف برنامه بسازیم که دو دقیقه از کارمان در فضای مجازی ترند باشد!

ضابطیان در پایان گفت: ما شعاری به‌عنوان رویکرد اصلی تلویزیون داریم که به آن احترام می‌گذاریم و همان سخن امام خمینی (ره) است که تلویزیون را دانشگاه می‌دانستند. اگر تلویزیون مغلوب فضای مجازی شود دیگر نمی‌تواند به بعد آموزشی و دانشگاهی‌اش عمل کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.