کدخبر :244770 پرینت
01 خرداد 1399 - 12:34

رضایت کاربران اپل بیشتر است یا سامسونگ؟

در جدیدترین تحقیقات صورت گرفته میزان رضایت کاربران و مشتریان آمریکایی از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار این کشور ارائه و منتشر شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بر اساس تحقیقات صورت گرفته در میان کاربران گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده آمریکا، کارشناسان و محققان به نتایج جدیدی دست یافته‌اند که نشان می‌دهد رضایت کاربران گوشی‌های آیفون با اندکی تفاوت از رضایت کاربران گوشی‌های سامسونگ در سال جاری میلادی بیش‌تر شده و سبقت گرفته است.

شاخص رضایت مشتریان آمریکایی (ACSI) نشان می‌دهد که میزان رضایت مالکان و کاربران گوشی‌های آیفون به طور متوسط ۸۲ درصد بوده که نسبت به کاربران سایر برندهای گوشی های هوشمند عدد بیشتری را نشان می‌دهد. البته اپل و سامسونگ در این شاخص نیز رقابت بسیار تنگاتنگی با یکدیگر داشتند به گونه‌ای که کاربران گوشی‌های گلکسی ۸۱ درصد بوده است.

بر اساس گزارش وب سایت 9to5mac، شاخص رضایت مشتریان در سال گذشته نشان می‌دهد که رضایت کاربران این دو برند رقیب هر دو ۸۱ درصد بوده ولی در سال جاری اپل توانسته با یک درصد افزایش رضایت بیشتری را در میان کاربرانش ایجاد کند و از رقیب خود سامسونگ که همچنان با میانگین ۸۱ درصد بدون تغییر نسبت به سال گذشته بوده ، سبقت بگیرد.

اپل همچنین به لطف معرفی و عرضه سری جدید آیفون ۱۱ و امکانات پیشرفته و بهبود یافته آن، توانست فروش و رشد درآمدزایی قابل توجهی را در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی کسب کند.

البته این در حالیست که در میان مدل‌های مختلف موجود در بازار، میزان رضایت کاربران و مشتریان آمریکایی از خریداری و استفاده از گوشی گلکسی نوت ۹ سامسونگ از سایر رقبای خود بیشتر بوده و این گوشی با ثبت عدد ۸۵ درصد توانسته بیشترین میزان رضایت از عملکرد یک مدل خاص از گوشی‌های هوشمند را در ایالات متحده به خود اختصاص دهد.

طبق جدولی که در زیر آمده است، به نظر می‌رسد که غیبت آخرین مدل های پرچمدار اپل و سامسونگ در رده‌های برتر و نخست نشان می‌دهند که گوشی‌های مذکور نتوانسته‌اند با توجه به قیمت و زمان عرضه انتظارات کاربران را برآورده کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.