ضرورت تدوین برنامهی اختصاصی روابط عمومیها برای تحقق اهداف جهش تولید
سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اولین جلسه شورای هماهنگی این وزارتخانه در سال 99 تاکید کرد: همه روابط عمومی های خانواده صنعت، معدن و تجارت، باید برای تحقق اهداف جهش تولید برنامه مدون داشته باشند
به گزارش سیتنا، علی اکبر رضایی در این جلسه با اشاره به خط مشی تعیین شده از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای مجموعه روابط عمومی های این وزارتخانه گفت: آقای رحمانی همواره بر این موضوع تاکید دارند که " رضایت مندی مردم از عملکرد وزارت صمت اولویت نخست ما است، اما این امر منوط به انعکاس سریع، دقیق و صادقانه روابط عمومی های مجموعه وزارتخانه است که باید عملکرد موجود را به اطلاع مردم برسانند".
وی افزود: باید در قالب یک انسجام و وحدت رویه، اولویت را بر امیدآفرینی و ایجاد نگرش مثبت افکار عمومی به موضوع جهش تولید، قرار دهیم.
رضایی تصریح کرد: امروز همزمان با جنگ اقتصادی، یک جنگ رسانهای نیز متوجه ارکان مختلف اقتصادی، صنعتی و تولیدی کشور شده است و ما وظیفه داریم افکار عمومی را با واقعیت ها آشنا کنیم.
سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت صمت تاکید کرد: در طول سال گذشته و به خصوص در دو ماهه اخیر، عملکرد مثبت وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش های تولید و تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم کاملاً برای افکار عمومی روشن و مشهود بوده است؛ با این حال باید ابعاد مختلف اقدامات انجام شده برای مردم تشریح شود چرا که با جلب مشارکت عمومی مردم، می توانیم برای دستیابی کامل به اهداف جهش تولید در سال 99، گام های محکمتری برداریم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید