تپسی، دیجیکالا، آپارات، فیلیمو و تخفیفان هم به پویش ایران همدل پیوستند؛ از توسعهی مناطق محروم تا حمایت از تحصیل کودکان محروم سیستان و بلوچستان و تهیهی بستههای مواد غذایی برای نیازمندان/ معرفی کد دستوری اپراتورهای تلفن همراه بهمنظور جذب کمکهای مردمی
در پی دعوت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکتهای اقتصاد دیجیتال کشور برای پیوستن به پویش همدلی با مردم ایران، به دنبال شرکتهای رایتل، آسان پرداخت، هفتهشتاد و ایرانسل، شرکتهای تپسی، دیجیکالا، آپارات، فیلیمو و تخفیفان هم ضمن پیوستن به این کمپین برای حمایت از مردم محروم کشورمان در شرایط سخت کرونایی اعلام آمادگی کردند.
به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن پیوستن به پویش همدلی با مردم ایران در شرایط اقتصادی سخت کرونا و سردادن شعار #ایران_همدل، گفت: بنده و معاونان یک چهارم از حقوق ماهانهمان را به مدت پنج ماه کنار میگذاریم؛ از همهی همکاران وزارتخانه هم دعوت کردم تا درصدی را کنار بگذارند؛ مبلغ جمع شده را بهوسیله سازمانهای مردم نهاد، برای بچههای محروم جنوب کرمان تبلت میخریم که از آموزش جا نمانند.
آذری جهرمی خاطرنشان کرد: بنده هم باید از چند نفر دعوت کنم تا این زنجیرهی همدلی قطع نشود؛ اما اینبار میخواهم سنت شکنی کنم و از سلولهای اقتصاد دیجیتال کشور دعوت کنم به این حرکت بپیوندند.
در همین راستا به دنبال شرکتهای رایتل، آسان پرداخت، هفتهشتاد (لینک) و ایرانسل (لینک)، شرکتهای تپسی، دیجیکالا، آپارات، فیلیمو و تخفیفان هم ضمن پیوستن به این کمپین برای حمایت از مردم محروم کشورمان در شرایط سخت کرونایی اعلام آمادگی کردند.
پیشتر اهدای هدایای نقدی به محرومین استان کردستان، اختصاص یک میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان زنجان و اختصاص 200 عدد تبلت به دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان هم در دستور کار رایتل، ایرانسل، آسان پرداخت و هفتهشتاد قرار گرفته بود.
به گزارش سیتنا، شرکت تپسی در صفحهاش در شبکههای اجتماعی اعلام کرد:
تپسی در پاسخ به دعوت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات @Azarijahromi به پویش «#ایران_همدل» پیوست.
پویش ایران همدل، همزمان با آغاز ماه رمضان و با توجه به شرایط اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا آغاز شده و تپسی هم با پیوستن به این پویش قصد داره تا سهم کوچکی در کمک به تحصیل بخشی از فرزندان ایران زمین داشته باشه.
تپسی به این منظور بخشی از درآمد سفرهای روزانه خودش رو به تحصیل کودکان مناطق محروم سیستان و بلوچستان اختصاص میده و از کاربرانش هم دعوت میکنه تا درصدی از هزینه سفرهاشون رو برای کمک به این کودکان هدیه کنن.
جزئیات بیشتر نحوه مشارکت کاربران تپسی در این پویش مردمی به زودی اعلام میشه
به گزارش سیتنا، شرکت دیچیکالا هم در شبکههای اجتماعی اعلام کرد:
به دعوت وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات @Azarijahromi ما هم به پویش #ایران_همدل پیوستیم.
کمپین ایران همدل در دیجیکالا با همیاری چندین سازمان مردمنهاد، از ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت اجرا میشود و بستههای مواد غذایی و اقلام ضروری برای نیازمندان در صفحهی ویژه این پویش قرار خواهد گرفت. به ازای هر خرید هموطنان در این پویش، دیجیکالا نیز به همان میزان در این طرح مشارکت میکند.
همینطور زیرساختهای عملیاتی، لجستیکی و مراکز پردازش دیجیکالا در همه استانهای کشور در اختیار کمپین ایران همدل قرار خواهد گرفت و شرکت ها و مجموعههای مشارکتکننده در این پویش میتوانند از زیرساخت دیجیکالا به صورت رایگان استفاده کنند و کالاهای خود را به کمک ناوگان عملیات و حملونقل ما به گروههای هدف در سراسر کشور ارسال کنند.
همچنین، در روزهای سختی که گذشت کوشیدیم قدمهای کوچکی در ۴ بخش برداریم:
1 - کادر درمان قهرمان
ارسال بسته های اقلام ضروری رایگان به کادر درمان قهرمان در بیمارستانهای سانتر کرونای تهران؛ بیمارستان امام خمینی، سینا، فیروزگر، هاشمینژاد، فیروزآبادی و حضرت رسول اکرم (ص) و نیز اهدای روزانه بستههای مواد غذایی به دانشجویان پزشکی (رزیدنت) که این روزها در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، قدردانی کوچک دیجیکالا از این قهرمانان بود.
2 - بیماران کرونا
تبلتهایی به بیمارستان امام خمینی، جهت تسهیل ارتباط تصویری بیماران قرنطینه کرونا با خانواده اهدا شد. همینطور با هماهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به ۳۰۰ خانواده آسیبدیده از کرونا و کمبرخوردار در جنوب شهر تهران، اعتبار خرید از دیجیکالا اهدا شد.
3 - دانشآموزان
با تقدیم دستگاههای تبلت و اعتبار خرید کتاب درسی از اپلیکیشن فیدیبو به دانشآموزان مدرسهای در سراوان سیستان و بلوچستان به جریان همدلی پیوستیم.
4 - کسبوکارها
طی تفاهمنامهای با ستاد مقابله با کرونا و اتاق اصناف تهران، ۱۰۰۰ کسبوکار آسیب دیده در طول دوران کرونا بدون پرداخت هزینه و کمسیون صفر برای دیجیکالا محصولات خود را در پلتفرم مارکتپلیس عرضه خواهند کرد. هزینه پردازش، بستهبندی و ارسال به مشتریان سراسر کشور به عهده دیجیکالاست.
از همه کاربران عزیز دیجیکالا برای پیوستن در این کمپین دعوت میکنیم
به گزارش سیتنا، آپارات و فیلیمو هم در شبکههای اجتماعی اعلام کردند:
به دعوت #وزیر_ارتباطات به کمپین #ایران_همدل پیوستیم تا با اختصاص ۱۰ درصد از درآمد فیلیمو در سه روز اول ماه مبارک رمضان، سهمی در توسعه مناطق محروم ایران داشته باشیم.
به گزارش سیتنا، تخفیفان در صفحهاش در شبکههای اجتماعی اعلام کرد:
در آستانه ماه میهمانی خدا، به دعوت وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات ، جناب آقای آذری جهرمی، تخفیفان هم به حرکت مردمی #ایران_همدل پیوست
ما هم در تخفیفان به عنوان اولین و بزرگترین وبسایت تخفیف گروهی کشور ۳٪ از فروش روزانه خود در مدت یک ماه را اختصاص خواهیم داد به کمپین مدرسه آنلاین بسازیم که قراره تو این کمپین اجتماعی برای کودکانی که این روزها نیازمند آموزش هستند، گوشی های هوشمند خریداری بشه تا به این کودکان که در مناطق کم برخورداری چون سیستان و بلوچستان هستند و اصلا توانایی و دسترسی ندارند کمک شود
ما هم دعوت می کنیم در روزهای پیش رو برای تحقق رویاهای همه ی مردم ایران مبارزه کنیم و هرکدوم با کمک سازمان های مردم نهاد به یک منطقه خاص رسیدگی کنیم تا در این ماه عزیز تنها صدای ایران همدلی باشه
#رمضان ماه مهربانی را با مهربانی آغاز کنیم
در همین راستا؛ اپراتور همراه اول هم توئیت کرد:
حالا که بخاطر #کرونا، وضعیت اقتصادی مثل گذشته نیست، هوای همدیگه رو داشته باشیم...
ما #همراهتونیم؛ ۲ برابر همدلی میکنیم!
به توصیه رهبر معظم انقلاب و همسو با مردم مهربان #ایران به کمپین #ایران_همدل پیوستیم.
هر مبلغی که شما همراهاولیها در سامانه ستاره ۱۰ ستاره ۱۴۴۱ مربع...
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید