کدخبر :239577 پرینت
07 دی 1398 - 16:14

سرمربی پرسپولیس هم از ایران رفت/ اینستاپست کالدرون: باشگاه به من احترام نگذاشت!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، اعلام کرد: از رفتار باشگاه دلگیر هستم، چون مدام می‌گویند کالدرون به خاطر پول دلخور است، اما این آخرین درخواست من بود. چیزی که من می‌خواهم احترام است، باشگاه به من احترام نگذاشت.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، گابریل کالدرون و دو دستیارش پس از دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران، عازم فرودگاه شدند تا تهران را به مقصد دوحه ترک کرده و از آن‌جا به سمت کشورهای خود پرواز کنند.

حال آنکه دقایقی قبل سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: در فرودگاه هستم تا به آرژانتین بروم. دوست نداشتم بدون خداحافظی از هواداران پرسپولیس بروم، هوادارانی که بهترین در دنیا هستند‌؛ این را همه می‌گویند و من هم پس از شش ماه حضورم در ایران تائید می‌کنم. از اعتماد و لطف هواداران ممنونم. از بازیکنان تیم هم تشکر می‌کنم که به من اطمینان کردند، بازیکنانی که با تمام وجود تلاش کردند، بدون هیچ توقعی. خیلی از ایرانی ها ممنونم، چون هر روز شاهد لطف، احترام و میهمان نوازی آنها بودیم. می‌روم، اما از رفتار باشگاه دلگیر هستم، چون مدام می‌گویند کالدرون به خاطر پول دلخور است، اما این آخرین درخواست من بود. چیزی که من می‌خواهم احترام است، باشگاه به من احترام نگذاشت. برای اینکه منظورم را متوجه شوید، به طور مثال، من و دستیاران هزینه تشریفات فرودگاه را از جیب خودمان پرداخت کردیم، چون برای باشگاه مهم نبود و آنطور که وظیفه یک باشگاه بزرگ است ما را بدرقه نکردند. رفتار باشگاه باید درخور هواداران و تیم باشد. اما با دلی شاد ایران را ترک میکنم، چون تیم و هواداران فوق‌العاده ای داریم.
مرسی، مرسی، مرسی

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.