کدخبر :234615 پرینت
07 مهر 1398 - 15:30

رونمایی از تمثال یادبود شهدای پژوهشگاه ICT

به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، مراسم رونمایی از تمثال یادبود شهیدان علی حیدر اتابکی، مجید مصطفوی زاهد، مهدی اژدری و جاویدالاثر ایرج بیات موحد برگزار شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مراسم رونمایی از تمثال یادبود شهیدان مجید مصطفوی زاهد، مهدی اژدری، علی حیدر اتابکی و جاوید الاثر ایرج بیات موحد، عصر امروز (یکشنبه ۷ مهرماه) در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور دکتر وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ICT، حجت الاسلام قلیان دبیر شورای فرهنگی وزارت ارتباطات، مهندس مهدیون فرمانده مقاومت بسیج و انصارالمجاهدین وزارت ارتباطات، مهندس محمدی ستا مشاور وزیر ارتباطات در امور ایثارگران، مهندس معارفی معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و جمعی از مدیران و کارکنان برگزار شد، از ایثارگران، جانبازان، آزاده‌ها و خانواده های شهدای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر به عمل آمد.

در پایان این مراسم، شرکت کنندگان با حضور بر بنای یادبود شهدای پژوهشگاه، با قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، شهید مجید مصطفوی زاهد مرداد ماه ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد اسلام آبادغرب، به شهادت رسید. مهدی اژدری نیز مرداد ماه ۱۳۶۰ در منطقه میحک در عملیات رمضان به مقام شهادت نایل شد. همچنین علی حیدر اتابکی، خرداد ماه ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس خرمشهر به شهادت رسید. جاوید الاثر ایرج بیات موحد نیز در دی ماه ۱۳۵۹ و در هویزه به شهادت رسید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.