پروژهها و طرحهای پست بانک ایران همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح و رونمایی شد
همزمان با ایامالله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طی مراسمی از سامانه لحظهای امور مشتریان "سلام" و شبکه تصویری ایران دیجیتال، بانک و بیمه "ادب" و منشور حقوق مشتری و دیگر طرحهای پست بانک ایران رونمائی شد.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم که با حضور دکتر فرحی مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران و جمعی از مشتریان بانک، سهشنبه 16 بهمنماه همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر درمحل شعبه موزه ارتباطات تهران برگزار شد، 154 طرح و پروژه اشتغالزائی تأمین مالی شده توسط این بانک نیز مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: علی رغم رشد چشمگیری که بعد از انقلاب در تمام ابعاد توسعه کشور به ویژه درمناطق محروم داشته ایم، دشمنان ما با تبلیغات زیاد بخش اقتصاد کشور را مورد هدف قرار داده اند و این وضعیت مسئولیت ما را برای تلاش بیشتر و کمک به اشتغال و رونق اقتصاد کشور مضاعف ساخته است.
همچنین دکتر فرنقیزاد مدیر امور هماهنگی حوزه مدیریت پست بانک ایران در این مراسم با تشریح سامانه های جدید این بانک، گفت: سلام" سامانهای است که تمامی امور مرتبط با مشتریان شامل درگاههای؛ میزخدمت الکترونیک، منشور حقوق مشتری، شعب ویژه، همراه بانک، طرحهای ویژه، رضایتسنجی، شبکه های اجتماعی و ارتباطباما بهصورت آنلاین ارائه می دهد و در وبسایت پست بانک ایران به نشانی www.postbank.ir است و مشتریان بانک میتوانند از این طریق نسبت به انجام امور خود اقدام نمایند.
وی افزود: "ادب" نیز شبکهای تصویری برپایه شبکه داخلی اپارات است که با توجه به رسالت پست بانکایران بهعنوان بانک توسعهای و تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پوشش خبری و تصویری تمامی رویدادهای مرتبط با حوزههای دیجیتال و فناوری اطلاعات، بانک و بیمه درسطح کشور به صورت عمومی راهاندازی میشود. این شبکه امکان پخش آنلاین برنامههای مختلف مرتبط با حوزه بانک و بیمه در سراسر کشور را فراهم میسازد.
گفتنی است: در ادامه این مراسم با حضور تعدادی از مشتریان بانک، رونمائی از منشور حقوق مشتری پست بانک انجام و مورد استقبال حاضرین در مراسم قرار گرفت.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید