حامد شمس، مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی پست ایران شد
مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در مراسم معرفی مدیر کل روابط عمومی این شرکت، روابط عمومی را حوزه ای تخصصی و زبان گویای سازمان در بین کارکنان و مشتریان دانست و گفت: معرفی نام و نشان معتبر پست و شناساندن خدمات و سرویس های متنوع و به روز شرکت ملی پست از مهمترین وظایف و مسوولیت های این حوزه است.
به گزارش سیتنا، حسین نعمتی مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در جلسه ای که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران کل ستادی برگزار شد؛ از مدیران جدید این شرکت به عنوان افرادی شناخته شده، شناسنامه دار و متخصص یاد کرد و گفت: انجام تغییر و تحولات در راستای پویایی مجموعه امری گریز ناپذیر است.
وی ثبات سازمانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: اعتلای شبکه پستی کشور در گرو رسیدن به ثبات است که امیدواریم تغییراتی که امروز در سطح مدیران صورت می گیرد؛ ضامن رسیدن به این ثبات و پویایی بیشتر شبکه باشد.
نعمتی رسیدن به اهداف متعالی شرکت و ماموریت تعریف شده آن را اصل و اساس تمامی فعالیت ها دانست و گفت: فضای موجود کسب و کار، سرعت و تنوع نیازها و خواسته های مشتریان می طلبد ما نیز همپای این تحولات، برنامه ها و استراتژی های خود را پیش ببریم.
مدیر عامل شرکت ملی پست ایران به رویکرد مثبت و متناسب با شرایط بازار، از سوی تیم جدید هیات مدیره را یادآور شد و گفت: بررسی ها نشان می دهد با وجود مشکلات و تنگاهای موجود اقتصادی در سطح جامعه، امسال عملکرد شبکه پستی براساس پیش بینی های صورت گرفته، به ویژه در حوزه فنی و بازرگانی در بحث ارتقا و بهبود کیفیت محصول خوب عمل کرده است.
نعمتی در ادامه رشد 30 درصدی امانت در سال جاری را مورد تاکید قرار داد و حاکم شدن تفکر تیمی و شرکتی در سایه اعتماد و باور به توانمندی ها و ظرفیت های موجود را عامل توفیقات شبکه دانست.
معاون وزیر در ادامه به پیچیدگی های حوزه بازار پرداخت و از مدیر کل بازاریابی و توسعه محصول خواست برنامه ای مدون، قابل پویش و متناسب با نیاز روز مشتریان را در اولویت اقدامات خود قرار دهد.
وی از حوزه بین الملل نیز به عنوان یکی از بخش های مهم شبکه یاد کرد و افزود: این حوزه می بایست با در نظر گرفتن اصل قلمرو واحد اتحادیه پستی جهانی، خود را با استانداردهای روز دنیا و همچنین شرایط تحریمی حاکم بر کشور هماهنگ کنند.
نعمتی حوزه تامین، نگهداری و پشتیبانی را یکی از پرمسوولیت ترین بخش های پست عنوان کرد و گفت: تهیه و تامین شرایط و امکانات خدمت رسانی 13 هزار کارمند شبکه پستی، اساس فعالیت های این حوزه است که نیازمند مدیریتی قوی، پویا و منسجم است.
وی در خصوص اهمیت جایگاه سرمایه انسانی نیز افزود: توجه ویژه به آموزش تخصصی کارکنان و همچنین تقویت و بهبود انگیزه و تامین منافع آنان ضامن بقا و رشد و توسعه شرکت ملی پست در فضای رقابتی موجود است.
مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه سخنان خود روابط عمومی را نیز حوزه ای تخصصی و زبان گویای سازمان در بین کارکنان و مشتریان خواند و گفت: معرفی نام و نشان معتبر پست و شناساندن خدمات و سرویس های متنوع و به روز شرکت ملی پست از مهمترین وظایف و مسوولیت های این حوزه است که انتظار می رود در سایه مدیریت جدید بیش از پیش محقق شود.
در پایان این جلسه احکام انتصاب افروز به سمت مدیر کل بازاریابی و توسعه کسب و کار، بهرامی مدیر کل پست بین الملل، سلگی مدیر کل تامین، نگهداری و پشتیبانی، حدادیان مدیر کل توسعه سرمایه انسانی و شمس مدیر کل روابط عمومی از سوی مدیر عامل به آنان اعطا شد و از مدیران پیشین این مجموعه ها قدردانی به عمل آمد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید