کدخبر :221513 پرینت
01 آذر 1397 - 09:01

استقلال هنوز هم بخت قهرمانی لیگ است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شفر باید بماند. او فصل قبل آمد و تیم را از ته جدول بالا کشید و قهرمان جام‌حذفی کرد.

متن خبر

به گزارش خبرورزشی، بهروز پرورش‌خواه از نتایجی که تیم استقلال گرفته ناراحت است ولی به آینده امید زیادی دارد. او با نقب زدن به گذشته به خبرورزشی گفت: استقلال پیشتر‌ها هم در این روز‌ها بوده ولی دوباره اوج گرفته است. 

* استقلال چرا بد نتیجه می‌گیرد؟
بازیکنانی که برای این تیم خریدند آنچنان که باید و شاید برای تیم بازی نکردند. 

* منظورتان خارجی‌هاست؟
همه‌شان. خارجی‌ها هم تلاش‌شان را می‌کنند ولی مربی هر کاری می‌کند آن‌ها بازی‌ای که باید و شاید را ارائه نمی‌دهند. 

* اما خیلی‌ها از الحاجی گرو شاکی هستند که کاری نکرده است.
اتفاقاً او از نظر فیزیکی از تیام خیلی بهتر است ولی متأسفانه در زمین بازی از نظر فنی هیچ چیزی برای ارائه ندارد. تیام با اینکه بدن ضعیف‌تری داشت ولی از هر جا می‌زد توپش به گل تبدیل می‌شد.

* یکی از مربیان استقلال گفته پیشکسوتان فقط بلدند انتقاد کنند. نگران نیستید از استقلال گله می‌کنید؟
ما باید ایراد‌های تیم را بگوییم وگرنه این تیم دلسوز دیگری که ندارد. ما نباید در کار تیم دخالت کنیم وگرنه راهکار نشان دادن که خوب است. 

* پس معتقدید اولویت باشگاه برای برون‌رفت از این شرایط باید یارگیری در نیم‌فصل باشد؟
باید بازیکنانی بگیرند که در حد و اندازه استقلال باشند. بازیکنی که بتواند فضای حاکم بر این تیم را تحمل کند نه اینکه از قالب خودش بیرون برود. 

* برخی پیشکسوتان بر این باور هستند باید به جوانان میدان داده شود؟
اصلاً! جوان باید بیرون بنشیند و تجربه کسب کند. باید دقایق کمی به جوان میدان داد. دوران خود ما هم این شکلی بود. آن‌ها باید کم‌کم به ترکیب اصلی اضافه شوند نه اینکه از راه نرسیده در ترکیب فیکس شوند. 

* با این وضعیت شفر باید برود یا بماند؟
نه! شفر باید بماند. او فصل قبل آمد و تیم را از ته جدول بالا کشید و قهرمان جام‌حذفی کرد. او باید ابزار لازم را داشته باشد. وقتی باشگاه یارگیری خوبی در ابتدای فصل نکرد شفر هم دستش بسته ماند. نمی‌خواهم به اتفاقات ابتدای فصل برگردم، چون فایده‌ای ندارد. الان استقلال باید با همین داشته‌هایش جلو برود و نتیجه هم بگیرد. 

* با این وضعیت استقلال می‌تواند برای کسب سهمیه امید داشته باشد؟
سهمیه؟ من معتقدم استقلال هنوز بخت قهرمانی است. درست که ۱۱ امتیاز با صدر فاصله دارد ولی اگر در نیم‌فصل خوب یارگیری کند و در این چند بازی هم امتیاز از دست ندهد حتماً می‌تواند به صدر برسد. بالاخره رقبا هم امتیاز از دست می‌دهند. بازی‌های رودررو هم هستند. فقط باید دانست با «آرزو می‌کنیم» و «امیدواریم» کاری از پیش نمی‌رود. باید ایستاد، تمرین کرد، عرق ریخت و تلاش کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.