به استناد نظرسنجی سیتنا در مهرماه 97؛ نارضایتی 95 درصدی مردم از نحوهی پیش فروش اینترنتی خودرو طی ماه های اخیر/ توجیهها برای اقناع مردم بیفایده بود
بر اساس نتایج نظرسنجی از کاربران پایگاه خبری سیتنا در بازهی زمانی مهرماه 97، بالغ بر 95 درصد شرکتکنندگان از نحوهی پیش فروش اینترنتی خودرو طی ماههای اخیر ابراز نارضایتی کرده اند.
به گزارش سیتنا، در این نظرسنجی که مهرماه 97 انجام شده، 744 نفر شرکت کردند و به سوال سیتنا با عنوان "از عملکرد خودروسازهای داخلی در پیش فروش اینترنتی خودرو راضی هستید؟" پاسخ دادند.
در نهایت، 95 درصد از کاربران از نحوهی پیش فروش اینترنتی خودرو طی ماه های اخیر ابراز نارضایتی کردند.
گفتنی است؛ با افزایش قیمت دلار در ماه های نخستین سال جاری و سرازیر شدن بخشی از نقدینگی به سمت بازار خودرو، شرکتهای خودروساز داخلی و عمدتا دو شرکت ایران خودرو و سایپا، پیش فروش اینترنتی محصولاتشان را در دستور کار قرار دادند.
اگرچه در نگاه نخست این نحوهی پیش فروش محصولات، روشی مناسب و عادلانه برای فروش محصولات به شمار می رفت، ولی در فروش محصولات پرمتقاضی ایران خودرو و سایپا و همچنین پیش فروش محصولاتی از گروه خودروسازی بهمن و سایر شرکتها که اختلاف قابل توجهی با بازار آزاد داشت، شاهد بروز نارضایتی حداکثری مردم بودیم.
علی رغم انتشار گفتوگوها و اخبار توجیهی متعدد توسط شرکتهای خودروساز برای اقناع مردم از سلامت این نحوهی پیش فروش خودرو، ولی نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که مردم از توضیحات این خودروسازها قانع نشده و همچنان از نحوهی پیش فروش خودروها ناراضی اند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید