کدخبر :216889 پرینت
21 مرداد 1397 - 23:08
وزیر ارتباطات در بازدید سرزده از مرکز مخابرات شهید بهشتی تهران، تاکید کرد:

لزوم افزایش کیفیت سرویس دهی و تامین رضایت مشتریان شرکت مخابرات ایران

مهندس محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر یکشنبه ۲۱ مردادماه از بخش های مختلف مرکز مخابرات شهید بهشتی در منطقه هشت مخابراتی تهران بازدید کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، وزیر ارتباطات در این بازدید از بخش های مختلف این مرکز از جمله مرکز مدیریت عملیات شبکه و امور مشترکین این مرکز بازدید به عمل آورد.

تاکید مهندس جهرمی در دیدار با کارکنان رسمی و غیررسمی این مرکز، تمرکز بر حمایت از شان و کرامت کارکنان و همچنین لزوم افزایش کیفیت سرویس دهی و تامین رضایت تمامی مشتریان شرکت مخابرات ایران بود.

وزیر ارتباطات ، همچنین با تاکید بر اهمیت امر پاسخگویی و جلب رضایت مشتریان به خصوص در مراکز امور مشترکین شرکت مخابرات ایران، افزود: تعامل دوسویه با مشتریان و پاسخگویی صریح و شفاف، به همراه برخورد مناسب و شایسته با مراجعه کنندگان از پایه های اساسی مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان در حوزه بسیار مهم ICT و مخابرات است.

همچنین کارکنان بخش های مختلف مرکز مخابرات شهید بهشتی در این دیدار صمیمانه، دیدگاه ها و خواسته های خود را در خصوص مسائل شغلی و صنفی مطرح کرده و از توجه ویژه وزیر محترم ارتباطات به مسائل و مشکلات مربوط به کارکنان شرکت مخابرات ایران، تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.