کدخبر :215806 پرینت
30 تیر 1397 - 15:20

سامسونگ از شیائومی جلو زد

تازه‌ترین آمارهای موسسه تحلیلی کانالیز نشان می‌دهد که سامسونگ از لحاظ فروش گوشی هوشمند در هند از رقیب خود شیائومی پیش افتاده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از وب سایت gsmarena، موسسه تحقیقاتی کانالیز به تازگی با انتشار آمار و جداول جدیدی نشان داده است که بالاخره جایگاه شیائومی در هندوستان به لرزه افتاد و سامسونگ توانست با ثبت یک رکورد جدید یعنی فروش ۹.۹ میلیون موبایل، جایگاه شیائومی را به مخاطره بیندازد و از آن جلو بزند.

طبق این آمار، بهترین گوشی هوشمند سامسونگ که در بازار هند به فروش رسیده است، گوشی (گلکسی جی۲ پرو Galaxy J۲ Pro) (۲۰۱۸) است و سامسونگ توانسته است ۲.۳ میلیون دستگاه از این مدل را در این کشور به فروش برساند.

دو ماه پیش بود که همین موسسه تحقیقاتی اعلام کرد شیائومی علی‌رغم آنکه یک برند کاملا تازه تاسیس و نوپا در جهان است، توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت و ارزان قیمت، جا پای خود را در بازارهای جهانی به خصوص هند که طرفداران گوشی‌های پایین رده و میان رده محکم کند و سایر رقبای قدرتمند خود را کنار بزند به گونه‌ای که در سه ماهه نخست سال جاری ۲۰۱۸ میلادی، شیائومی و سامسونگ هر دو ۳۰ درصد از سهم بازار موبایل هند را از آن خود کرده بودند.

اما حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ در سه ماهه دوم سال جاری از رقیب چینی خود جلو افتاده است.

طبق جدول ارائه شده، شیائومی در سه ماهه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی از رقیب دیرینه خود، سامسونگ، عقب افتاده و مقام نخست میزان فروش موبایل‌های خود در هند را به رقیبش اعطا کرده است، این بدان معناست که شیائومی در دومین فصل از سال ۲۰۱۸، تنها توانسته است ۱۸ درصد از سهم بازار این کشور را از آن خود کند، این در حالیست که سامسونگ در همین بازه زمانی ۲۵ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده در این جدول، شرکت چینی ویوو (Vivo)، اوپو (Oppo) و غیره نیز به ترتیب بعد از شیائومی و سامسونگ قرار گرفته اند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.