کدخبر :209520 پرینت
18 اسفند 1396 - 22:36

بازیگر مشهور سینما خودکشی کرد

بازیگری که متهم به آزار جنسی بود، در نزدیکی منزلش خودکشی کرد.

متن خبر

به گزارش همشهری آنلاین، بازیگر و استاد ۵۲ ساله کره‌ای که به بدرفتاری جنسی با دست‌کم هشت نفر متهم شده بود، در مکانی نزدیک منزل مسکونی خود دست به خودکشی زد و پلیس پیکر بی‌جان او را پیدا کرد.

جون مین-کی از مدتی پیش به دلیل رسانه‌ای شدن ماجرای آزارهای جنسی قربانیان خود کارش را در دانشگاه ایالتی از دست داده بود. بیشتر قربانیان این استاد دانشگاه دانشجویان رشته نمایش بودند و او پس از شدت گرفتن فشار افکار عمومی، ترجیح داد با خودکشی به این رسوایی پایان دهد. مین-کی در انباری خانه‌اش در سئول خود را به دار آویخته بود. او در سینما بیشتر با درام دادگاهی و بسیار موفق «وکیل» شناخته می‌شد.

جنبش #من_هم" که از چند ماه پیش در آمریکا آغاز شده، حالا به آسیا رسیده و در کره‌جنوبی دامن برخی از چهره‌های مهم دو دنیای سیاست و هنر را گرفته است. اوایل هفته گذشته، آن هی-جونگ که فرماندار ایالتی و نامزد پیشین انتخابات ریاست‌جمهوری است، پس از مواجه شدن با اتهام تجاوز از سوی یکی از دستیارانش از مقام خود کناره‌گیری کرد. کیم کی-دوک، فیلمساز تحسین‌شده کره‌ای و از چهره‌های سرشناس سینمای این کشور هم متهم به آزار جنسی شده است.

چو جائه-هیون، بازیگر کره‌ای دیگر چهره نامدار متهم به آزار جنسی بانوان است که برخلاف دیگران البته اتهام‌ها را تکذیب نکرده است. در این میان چند اتهام ریز و درشت هم نصیب او اون شده که از نامدارترین شاعران کره‌جنوبی در سطح جهان به شمار می‌رود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.