کدخبر :2092 پرینت
29 فروردین 1391 - 11:37

بازدید نایب رئیس مجلس و هیأت همراه از همراه اول

متن خبر

نایب رئیس مجلس و هیأت همراه، با حضور در همراه اول با جزئیات جشنواره قرآنی ایمان آشنا شدند.
به گزارش سیتنا روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، ظهر روز دوشنبه 28 فروردین ماه مهندس محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان همراه با حضور در شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن گفتگو با مدیرعامل و مدیران ارشد همراه اول با جشنواره قرآنی ایمان که از برنامه های مورد حمایت اپراتور اول است آشنا شدند و از نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی همراه اول بازدید کردند.

مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول در این دیدار، انگیزه همراه اول از ورود به طرح جشنواره قرآنی ایمان را احساس مسؤولیت و وظیفه در قبال گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه اعلام کرد.
باهنر نیز در این دیدار ضمن تأکید بر گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه، برگزاری جشنواره قرآنی ایمان وزارت آموزش و پرورش با مشارکت همراه اول در مدارس را از موارد درخشان در این عرصه ارزیابی و اظهار امیدواری کرد این گونه اقدامات ارزشمند فرهنگی، به سنت حسنه در میان تمامی شرکت های کشور تبدیل شود.
گفتنی است: جشنواره سراسری قرآنی ایمان، اولین برنامه از جشنواره دانش همراه اول است که وزارت آموزش و پرورش با حمایت همراه اول به عنوان تنها حامی این جشنواره، به منظور تشویق دانش آموزان سراسر کشور به آموزش قرائت صحیح و حفظ قرآن کریم و با هدف ارتقای حداکثری فرهنگ گهربار قرآنی و پرورش 12 میلیون حافظ قرآن کریم، اقدام به تهیه و توزیع بسته فرهنگی کرده است.
انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.